رفتن به مطلب

اضافه کردن فونت فارسی به پلاگین maintenance


پست های پیشنهاد شده

سلام. دنبال یک پلاگین هستم برای  maintenance که بشه داخلش با فونت فارسی بنویسم ( یعنی فونت اضافه کنم ) و اگه هست معرفی کنید

و اینکه من باید چطوری بهش فونت فارسی مثلا فونت یکان رو بهش معرفی کنم ؟  میشه از سایت ها و سرویس های دیگه یا آدرس سایت دیگری که داریم استفاده کنیم ؟

ممنون

 

لینک به ارسال

یک راهش اینه که شما این افزونه یا افزونه های دیگه رو به شرط رایگان بودن Unpackage کنید و از طریق source تغییرات مد نظرتون رو بدید.

راه دوم اینه که در قسمت تنظیمات این افزونه و پلاگین بعد از انتخاب قالب فونت مورد نظرتون رو به صورت استایل Css وارد کنید.

و راه سوم مخصوص افزونه هایی که اجازه ی import قالب دارند که شما قالب خودتون رو تک صفحه ای با فونت بسازید و import کنید.

راه چهارم هم گول زدن هستش وقتی شما فونت ندارید میتونید صفحه ی مد نظرتون رو جوری به صورت یک فایل عکس طراحی کنید و از اون فایل عکس به عنوان پس زمینه در افزونه استفاده کرده و با طراحی خودتون ( به غیر از قسمت هایی مثل ساعت یا خبر نامه و ... ) به سایتتون زیبایی و طراحی خاصی ببخشید.

حتما در مورد آخر لازمه که یک طراح خوب باشید چون میتونید از راه چهارم به راه سوم هم برسید یعنی تبدیل قالب PSD به کد های وب!

موفق باشید.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...