رفتن به مطلب

افزونه خبرنامه سایت همیار وردپرس


پست های پیشنهاد شده

سلام ...

 

دوستان من یه افزونه می خوام مثل سایت همیار وردپرس که وقتی رو لینک دانلود یا بعضی از لینک های خاص کلیک میکنیم یه صفحه پاپ آپ باز بشه تا لینک دانلود رو به ایمیل کاربر بفرسته و شماره تماس کاربر رو بگیره ...

 

و هم بشه به عنوان خبرنامه در بخضی از سایت قرار بدیم این افزونه رو ... می خاستم این افزونه رو بهم معرفی کنید که اسمش چیه !

لینک به ارسال

برای سایت همیاروردپرس رو خودشون طراحی کردن و اختصاصی هست اما هستن افزونه هایی که این کار رو انجام بدن مثل افزونه Subscribe Download که پولی هست و میتونین از سایت codecanyon تهیه کنین

افزونه های رایگانی هم هستن اما زیاد به کار نمیان 

 

این سایت هم آموزشش رو گزاشته فکر کنم به دردت بخوره کلیک کنی وارد آموزشش میشی

نقل قول

 

لینک به ارسال

 

در 13 دقیقه قبل، mohammad_reza00 گفته است :

برای سایت همیاروردپرس رو خودشون طراحی کردن و اختصاصی هست اما هستن افزونه هایی که این کار رو انجام بدن مثل افزونه Subscribe Download که پولی هست و میتونین از سایت codecanyon تهیه کنین

افزونه های رایگانی هم هستن اما زیاد به کار نمیان 

 

این سایت هم آموزشش رو گزاشته فکر کنم به دردت بخوره کلیک کنی وارد آموزشش میشی

 

 

با تشکر

این افزونه همچین کاری نمیتونه انجام بده ؟

نقل قول



طراحی همچین افزونه این چقدر هزینه داره ؟ 

ویرایش شده توسط m0ota
لینک به ارسال
در 2 دقیقه قبل، m0ota گفته است :

 

 

با تشکر

این افزونه همچین کاری نمیتونه انجام بده ؟



طراحی همچین افزونه این چقدر هزینه داره ؟ 

این افزونه تا اونجایی که من فهمیدم برای ساخت صفحات پاپ آپ هست برای مثال اگه سایت فروشگاهی بتونین پیشنهاد هاتون رو به مشتری نشون بدین یا صفحه باز بشه که ایمیل بگیره ازش تا در خبر نامه عضو شه

والا بنده هیچ اطلاعی در رابطه با قیمت های طراحی افزونه ندارم

 

اون لینکی که بالا دادم دقیقا همون کار سایت همیار وردپرس رو میکنه ولی یه خورده سخت تر هست درست کردنش و به افزونه های بیشتری نیاز داره

لینک به ارسال

ارسال لینک دانلود به ایمیل

حتما سایت هایی را دیده اید که وقتی روی لینک دانلود کلیک می کنید، با باز کردن یک فرم (به صورت عادی یا پاپ آپ)، از شما درخواست ایمیل تان را می کنند تا لینک دانلود را به آن بفرستند. با اینکار مدیر سایت، لیستی از پست الکترونیک های کاربرانش را جمع آوری می کند تا در مواقع لزوم به آنها ایمیل بفرستد. مثلا برای خبرنامه یا اطلاع رسانی های مختلف. اما انجام این کار برای کسانی که مبتدی هستند یا توانایی ساخت پلاگین های اختصاصی را ندارند، ممکن است کمی دشوار به نظر برسد. ما اینجا روشی را به شما معرفی می کنیم که از ترکیب ۴ افزونه مختلف میتوانید چنین کاری را انجام دهید حتی فرم دریافت ایمیل را به صورت Popup ایجاد کنید! پس چه یک کاربر مبتدی وردپرس هستید، چه یک حرفه ای اما بی حوصله، میتوانید با این آموزش به راحتی سیستم ارسال لینک دانلود به ایمیل در وردپرس را فعال کنید.

ارسال لینک دانلود به ایمیل در وردپرس

برای انجام این کار به چه افزونه هایی نیاز دارم؟

اگر میخواهید در مطالبتان با کلیک روی لینک دانلود، کادری به صورت پاپ آپ باز شده و ایمیل کاربر را دریافت کند و سپس لینک را برایش بفرستد، به ۴ افزونه زیر نیاز خواهید داشت:

  1. افزونه Email Before Download
  2. افزونه Download monitor
  3. افزونه Contact form 7
  4. افزونه Anything popup

چهار افزونه ای که در بالا معرفی کردیم را در وردپرس تان نصب کنید. کافیست روی نام هر کدام کلیک کرده و مراحل نصب را طی کنید. سپس فعالشان کنید. اگر نصب کردن افزونه های وردپرس را بلد نیستید مقاله نصب و فعالسازی افزونه های وردپرس را بخوانید.

پس از فعال کردن هر چهار افزونه، در ادامه این مقاله قدم قدم موارد گفته شده را انجام دهید.

مرحله اول: آپلود فایل در افزونه Download Monitor

حواستان باشد که وقتی وارد این مرحله شدید باید هر چهار افزونه ای که در بالا معرفی کردیم را نصب و فعال کرده باشید.

از منوی سمت راست وردپرس به مسیر دانلود » اضافه کردن بروید.

ارسال لینک دانلود به ایمیل

وارد صفحه ای می شوید که باید فایل را در آنجا اضافه کنید. ابتدا در فیلد عنوان دانلود، نام فایل را وارد کنید. توجه داشته باشید که حتما این کار را انجام دهید.

ارسال لینک دانلود به ایمیل

سپس کمی پایین تر بیایید و در قسمت Downloadable Files/Versions روی دکمه Add fileکلیک نمایید. با انجام اینکار فضایی شبیه تصویر زیر خواهید دید:

دریافت ایمیل قبل از دانلود

حال برای اضافه کردن فایل، دو راه دارید. یا اینکه آدرس یک فایل که قبلا در جایی آپلود شده است را وارد کنید. ویا اینکه مستقیما همینجا یک فایل آپلود کنید. برای راه اول کافیست لینک فایل مورد نظر را در کادر آدرس فایل(ها): وارد کنید.

اما اگر میخواهید فایلی را مستقیم از کامپیوترتان اضافه کنید، کافیست روی دکمه آپلود فایل که در تصویر هم مشاهده می کنید، کلیک کنید. با کلیک روی این دکمه، کادری باز می شود. در این کادر روی دکمه گزینش پرونده ها کلیک کنید. سپس فایل را از کامپیوترتان انتخاب کرده و روی دکمه Open کلیک کنید. بعد از انجام عملیات آپلود، روی دکمه آدرس فایل را وارد کنید کلیک کنید. باید آدرس فایلتان را در کادر آدرس فایل(ها) مطابق شکل زیر ببینید:

دریافت ایمیل قبل از دانلود فایل

در مرحله بعد، دوباره به بالای صفحه بروید و از قسمت Download information مقدار موجود در فیلد شناسه را کپی کنید. پس از اینکه این عدد را کپی کردید، آن را در جایی با نام شناسه دانلود ذخیره نمایید. میتوانید در یک تکه کاغذ یا هر جایی که دلتان میخواهد آن را یادداشت کنید. بعدا به آن نیاز خواهیم داشت. پس حواستان باشد این عدد مهم را جایی نگه دارید که در انتهای آموزش نیاز می شود.

ارسال لینک دانلود به ایمیل

توجه داشته باشید که عددی که در تصویر ما مشاهده می کنید را یادداشت نکنید، شما باید عددی که در سایت خودتان می بینید را یادداشت کنید و نگه دارید.

در آخر، در بخش انتشار روی دکمه انتشار کلیک کنید. با اینکار اطلاعات فایل شما ذخیره می شود.

ارسال لینک دانلود به ایمیل

مرحله دوم: ساخت فرم دریافت ایمیل با Contact form 7

اگر کار با افزونه Contact form 7 را بلد نیستید میتوانید مقاله ساخت فرم تماس با Contact form 7 را مطالعه کنید.

از منوی سمت راست وردپرس به مسیر فرم تماس ۷ » افزودن جدید بروید.

دریافت ایمیل قبل از دانلود فایل

ابتدا در فیلد عنوان عبارت دانلود فایل را وارد کنید (میتوانید چیز دیگری به دلخواه خودتان وارد کنید). سپس در کادر بزرگ موجود در تب فرم، کد زیر را وارد کنید:

<div class="download-form-pop">
<p>نام شما (الزامی)<br />
 [text* your-name] </p>

<p>آدرس ایمیل شما (الزامی)<br />
 [email* your-email] </p>

<p>[submit "ارسال "]</p>
</div>

همانند تصویر زیر:

ارسال لینک دانلود از طریق ایمیل در وردپرس

حال به تب ایمیل بروید. در قسمت به باید ایمیل خود را وارد کنید. به شکل زیر:

ارسال لینک دانلود به ایمیل در وردپرس

در نهایت روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا فرم ساخته شود.

بعد از اینکه روی دکمه ذخیره کلیک کردید، صفحه ای باز می شود. در این صفحه یک کد کوتاه به شما داده می شود. به تصویر زیر دقت کنید:

ارسال لینک دانلود به ایمیل در وردپرس

در اینجا کد کوتاه مربوط به فرمتان را می بینید. شما باید عددی که جلوی عبارت id درون دابل کوتیشن قرار گرفته را، جایی با نام شناسه فرم یادداشت کنید. مثلا شناسه فرم من همانطور که در تصویر می بینید ۷۴ است. بعدا وقتی گفتیم شناسه فرم ، منظورمان همین عدد است. پس آن را جایی یادداشت کنید.

مرحله سوم: تنظیمات ارسال لینک دانلود به ایمیل با Email Before Download

از منوی سمت راست وردپرس به مسیر تنظیمات » Email Before Download بروید. در صفحه باز شده، در قسمت Configuration Options یک سری تنظیمات می بینید که باید با هم آنها را انجام دهیم.

آموزش افزونه Email Before Download

۱- در قسمت Delivey Format یک منوی کشویی با سه گزینه می بینید. اگر میخواهید لینک دانلود بعد از وارد کردن ایمیل، بلافاصله در همان مطلب برای کاربر نمایش داده شود گزینه Inline link را انتخاب کنید. اگر میخواهید لینک دانلود فقط به ایمیل کاربر فرستاده شود، گزینه دوم یعنی Send Email را انتخاب کنید. و اگر میخواهید هر دو کار انجام شود یعنی هم به ایمیل کاربر فرستاده شود و در همان مطلب به نمایش در آید، گزینه Both را انتخاب کنید. به احتمال زیاد گزینه دوم برای همه شما مناسب است.

۲- این گزینه را تیکدار نکنید.

۳- بگذارید Never باشد.

۴- اگر میخواهید ایمیل های خاصی را غیر مجاز کرده و اجازه ارسال ایمیل به آن ها را ندهید، در این کادر وارد کنید.

ارسال لینک دانلود

از شماره ۵ تا ۸ مربوط است به استایل دهی به لینک درون مطلب. این قسمت خیلی مهم نیست.

۹- قالب ارسال ایمیل را تعیین می کند. پیشنهاد می کنیم از قالب زیر استفاده کنید:

سلام [requesting_name]،
 اینجا لینک دانلود فایل <a href="[file_url]">[file_name]</a> که درخواستش را داده بودید قرار گرفته،
 با تشکر، نام شرکت شما

توجه: پس از کپی کردن کد بالا، دابل کوتیشن های موجود در کد را با دابل کوتیشن انگلیسی جایگزین کنید. یعنی زبان کیبورد را تغییر دهید و دابل کوتیشن انگلیسی بنویسید (به جای دابل کوتیشن های کد بالا).

تنظیمات افزونه Email Before Download

۱۰- تیک این گزینه را بزنید.

۱۱- عنوان ایمیل ارسالی را مشخص می کند. مثلا بنویسید دانلود فایل از سایت من.

در نهایت روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

حال مشخصات ایمیل ارسالی نیز تعیین شد. فقط یک مرحله دیگر مانده!

مرحله چهارم: اضافه کردن فرم دریافت ایمیل به مطلب به صورت عادی یا پاپ آپ

در این مرحله میخواهیم فرم دریافت ایمیل و نام کاربر را درون مطلب قرار دهیم. این فرم نام و ایمیل کاربر را دریافت می کند و لینک دانلود را برایش ارسال می کند.

اگر میخواهید فرم را به صورت عادی به مطلب اضافه کنید (یعنی درون نوشته ها قرار بگیرد و پاپ آپ نباشد)، کافیست شرت کد زیر را به مطلب اضافه کنید.

[email-download download_id="X" contact_form_id="Y"]

در کد بالا به جای X باید شناسه دانلود (که در مرحله اول گرفته بودید) و به جای Y شناسه فرم (که در  مرحله دوم گرفتید) را وارد کنید.

اما اگر میخواهید فرم شما به صورت پاپ آپ باشد و کاربر با کلیک روی لینک دانلود یک کادر پاپ آپ شامل فرم دریافت ایمیل برایش باز شود، از روش زیر استفاده کنید.

در حالی که افزونه Anything popup را نصب و فعال کرده اید، از منوی سمت راست وردپرس به مسیرتنظیمات » Anything popup بروید.

در صفحه باز شده روی دکمه Add New کلیک کنید.

آموزش افزونه Anything popup

وارد صفحه ای می شوید که باید مشخصات کادر پاپ آپ را تعیین کنید. مثلا طول و عرضش چقدر باشد یا رنگ بخش های مختلفش و همچنین محتویاتی که درونش قرار میگیرد (همان فرم دریافت ایمیل).

آموزش افزونه Anything popup

در اینجا به توضیح هر یک از گزینه ها می پردازیم:

Window width: عرض کادر پاپ آپ

Window height: ارتفاع کادر پاپ آپ

header color: رنگ سربرگ پاپ آپ

Border color: رنگ حاشیه کادر پاپ آپ

header font color: رنگ متن سربرگ

Popup title: عنوان کادر پاپ آپ، مثلا بگذارید ارسال لینک دانلود به ایمیل.

Popup Link Text / Label / Image: دکمه دانلود فایل. دکمه ای است که با کلیک روی آن، پنجره پاپ آپ باز شده و فرم دریافت ایمیل به نمایش در می آید. این دکمه میتواند متن یا عکس باشد. اگر میخواهید دکمه تان به صورت متنی باشد، متن آن را وارد کنید، مثلا دانلود فایل. اما اگر می خواهید به صورت عکس باشد باید آدرس عکس دکمه را در این فیلد قرار دهید.

Popup content: در اینجا باید شرت کد مربوط به فرم را وارد کنید. همان شرت کدی که بالا تر گذاشته بودیم. یعنی این:

[email-download download_id="X" contact_form_id="Y"]

باز هم می گویم به جای X باید شناسه دانلود و به جای Y شناسه فرم را قرار دهید.

در نهایت روی دکمه Insert Details کلیک کنید. به این ترتیب پاپ آپ شما ساخته شده است.

حال دوباره به مسیر تنظیمات » Anything popup بروید. در صفحه باز شده، پاپ آپ هایی که ساخته اید را مشاهده می کنید. شرت کد مربوط به پاپ آپی که اکنون ساختید را کپی کنید. سپس به ویرایشگر مطلب بروید و آن را وارد مطلب کنید.

افزونه anything popup

شرت کد را مانند تصویر زیر وارد مطلبتان کنید:

ارسال ایمیل لینک دانلود

حال فقط یک قدم تا انتها مانده است! استایل دهی به فرم دریافت ایمیل!

کد زیر را به انتهای فایل style.css قالبتان اضافه کنید. برای اینکار از منوی سمت راست وردپرس به مسیر نمایش » ویرایشگر بروید. سپس روی لینک style.css در سمت چپ صفحه کلیک کنید. حال کد زیر را به انتهای کد های موجود در صفحه اضافه کنید:

.download-form-pop{
width:95%;
float:right;
}
.download-form-pop p{
margin-bottom:10px;
}
div.wpcf7 br {
    display:none;
}
.download-form-pop input[type="submit"]{
margin-top:10px;
}
.download-form-pop input[type="text"], .download-form-pop input[type="email"]{
height:40px;
margin-top: 5px !important;
}

روی دکمه بروز رسانی پرونده کلیک کنید. تمام شد!

میتوانید با مراجعه به مطلبتان در سایت نتیجه را ببینید. چیزی که من ساختم به شکل زیر است:

ارسال لینک دانلود به ایمیل با فرم پاپ آپ

 

دریافت ایمیل کاربرانی که فرم را پر کرده اند

برای اینکه لیستی از ایمیل کاربرانتان جمع کنید, باید ایمیل آنهایی را که فرم دریافت لینک دانلود را پر کرده اند, بدست بیاورید. بدین منظور به CPanel هاست خود بروید و روی دکمه phpMyAdminکلیک کنید.

جمع آوری لیست ایمیل

در صفحه باز شده، روی علامت + موجود در کنار نام کاربری هاست تان در سمت چپ صفحه کلیک کنید تا زیر منوی آن باز شود. سپس روی نام کاربری دیتابیس مربوط به وردپرس تان کلیک کنید. سپس روی لینک wp_ebd_posted_data کلیک کنید.

با کلیک روی این لینک, میبینید که لیست ایمیل هایی که کاربران وارد کرده اند, در سمت راست صفحه ظاهر می شود.

جمع آوری لیست ایمیل کاربران افزونه Email before download

 

جمع بندی

انجام همه این مراحل برای هر دفعه که می خواهید لینک دانلود فایلی را در یک مطلب بگذارید، نیاز نیست. این چهار مرحله فقط برای اولین بار باید انجام شوند. برای فایل های بعدی فقط مراحل یک و چهار را انجام دهید. در شرت کد هم از این به بعد، عبارت شناسه فرم را تغییری نمیدهید. بلکه فقط شناسه دانلود را برای هر فایل، عوض می کنید. بعد، پاپ آپ را طبق شرت کد جدید ایجاد کرده، و شرت کد پاپ آپ را در مطالبتان می گذارید.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...