رفتن به مطلب

مسدود شدن سایت از طرف هاستینگ به دلیل ارسال اسپم


fashiontak

پست های پیشنهاد شده

سلام خدمت سروران گرامی در انجمن وردپرس فارسی

چند روز است پشت سرهم دسترسی به پنل و وردپرس سایت مسدود می شود ( This Account has been suspended  ) و هربار هاستینگ اعلام می دارد که به دلیل ارسال اسپم بوده است. مسیرهای اسپم به صورت زیر بوده: بار اول: ارسال اسپم از SPAMMER! PATH:/home/sarobira/public_html/wp-content/uploads/revslider/fullwidth صورت گرفته است

باردوم: SPAMMER! PATH:/home/sarobira/public_html/wp-content/plugins/yith-woocommerce-request-a-quote/includes

بار سوم:   SPAMMER! PATH:/home/sarobira/public_html

قبل از بار سوم افزونه captcha  را هم نصب نمودم ولی بازهم یک روز نگذشته دوباره مسدود شد. و الان تا 24 ساعت دیگر مسدود خواهد بود. لطفا راهنمایی بفرمایید. مشکل از کجاست و چکار بکنم. ممنون از راهنماییتان.

لینک به ارسال

بکاپ قبل از شروع مشکل رو دارین؟ به نظرم دانلود کنین اون بکاپو و نگه دارین، شاید مجبور بشین استفاده کنین اخه به نظر یا افزونه نال شده ای ، یا فردی داره خراب کاری میکنه

لینک به ارسال

سلام. به تازگی شروع به پیاده کردن سایت نموده ام و هنوز به طور کامل راه اندازی نشده است. بکاپ برایم مهم نیست، می توانم از اول شروع کنم. اما می ترسم همین که سایت باز شد دوباره زود مسدود گردد.می خواهم با اطلاع از علت این مشکل هرچه زودتر در رفع آن بکوشم.

لینک به ارسال

افزونه یا پوسته خریداری نشده یا نال استفاده می کنید؟

بنظر سایتتون هک شده.

لینک به ارسال

سلام آقای مرتضی. بنده از قالب نیلسن بسته نصبی استفاده می کنم. اوایل کار مشکل نداشتم. اولین بار بعد از  بارگذاری چند عکس و تغیر در فهرست ها  و سپس نصب افزونه زرین پال که از خود سایت زرین پال گرفتم، با مسدودشدن مواجه شدم و دفعات بعد فرصت نکردم کاری بکنم فقط پسورد هاست و وردپرس را تغییر دادم.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...