رفتن به مطلب

باز شدن سایت و دیدن شدن در گوگل با https


modlebas

پست های پیشنهاد شده

سلام

طبق اطلاعی که از مشکل شما دارم باید بگم که این مورد یک مشکل زمان بر هستش و برای تست اینکار باید تک تک افزونه ها تست بشه مثلاً غیر فعال بشه 2 روز کار کنید ایندکس بشند ببینید باز مشکل هستش یا خیر مشکل بود میرید افزونه بعدی ، در صورت امکان کل افزونه هارو غیر فعال کنید حتی افزونه سئو اگر مشکلی نبود فقط و فقط افزونه سئو رو فعال کنید بعد تست کنید به همین صورت ، اگر از افزونه نبود قالب تغییر بدید ( که فکر نکنم از قالب باشه اما باز انجام بدید ) ، تمام کارهایی که از سمت شما میشه انجام داد رو باید اول انجام بدید در آخرین کار باید با هاستینگ صحبت کنید اگر هاست قبول نکرد هاست انتقال میدید و بررسی میکنید که دیگه باید فیکس شده باشه ( چون همه کارهارو کردید و فقط هاستینگ مونده بود ).

به نظر بنده وقتی دارید اینکار رو انجام میدید کلاٌ سایت مپ رو از اول بسازید و داخل گوگ وبمستر ثبت کنید ( این رو قبلاً هم گفتم نمیدونم انجام دادید یا خیر ) .

برای بهتر به نتیجه رسیدن افزونه که سایت مپ رو هم استفاده میکنید تغییر بدید ، تموم افزونه ها آپدیت وردپرس آپدیت بشه و ...

لینک به ارسال
  • 5 ماه بعد...

من هم  این مشکل را برای چندتا سایت هام داشتم . متاسفانه  سایت های فارسی  هیچ آموزشی در این مورد  نگذاشند  ...   شما می تونید از آموزش زیر که از سایت های خارجی  کدهاشو پیدا کردم استفاده کنید. 

مشکل ایندکس شدن مطالب با Https در وردپرس

برای دیدن آموزش لینک زیر را در مرورگر کپی کنید  و ببینید

https://goo.gl/fYNmqL

حالشو ببرید....

ویرایش شده توسط آریاهوم
حذف لینکی که گذاشته بودم
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...