رفتن به مطلب

ایجاد پستهای زیر مجموعه دارد


پست های پیشنهاد شده

با عرض سلام و خسته نباشید ... لطفا این صفحه را ببینید :

صفحه مورد نظر

در این صفحه و بعد از ویدئو یک فهرست وجود دارد با آیتمهایی مثلا

1.Introduction

2.Brackets Extensions

و ... که در اصل سرفصل های این آموزش است که شامل یکسری زیر مجموعه هستند ... وقتی روی زیرمجموعه ها کلیک می کنید اون مجموعه را نشان می دهید . به عنوان مثال روی

1.2The Extension Manager

کلیک کنید ...

من اگر بخوام یک پست آموزشی کامل بسازم و تو این پست این سرفصل ها رو تعریف کنم آیا وردپرس امکانی رو داره بدون اینکه برای هر فصل یک پست ساخت همه ی پستها را داخل یک پست نوشت ؟ یعنی یک پست چند صفحه ایی مثلا مقدمه در خود پست و در مقدمه سرفصل ها رو تعریف کنیم حالا همون پست چند صفحه را زیرمجموعه داشته باشد که این صفحه ها همون سرفصل ها باشند .

چون اگر قرار باشد برای هر فصل یک پست بفرستم طبیعتا کار بسیار مشکل و زمان بری است چرا که در هرکدام از این پستها باید با زمینه دلخواه سرفصل ها را تعریف کنم و هربار که پست جدید بفرستم در داخل بقیه سرفصل های قبل باید بروم و در زمینه دلخوه لینک این سرفصل جدید را تعریف کنم

 
لینک به ارسال

سلام. میتونید توی قالبتون یه تمپلیت بسازید که قابلیت دریافت شورت کد داشته باشه و همه پست ها ی دیگه رو با شورتکد وارد یک صفحه بکنید و اون صفحه رو تنظیم کنید که از تمپلیتی که توی قالب ساختین استفاده بکنه.

راه ساده تری هم هست که برای هر اموزش یه دسته بسازید و یه تمپلیت کتگوری هم توی قالب بسازید بعد پست های مرتبط رو توی اون دسته خاص خودشون بگذارید.

مثال: یه فایل می سازید توی پوشه قالبتون به اسم category-listing.php بعد توی قسمت دسته ها یه دسته می سازید به اسم listing و برای هر مجموعه مطلب یه دسته میسازید ، مثال: how-to-learn-development و هر دو دسته رو برای هر مطلب تنظیم می کنید. فکر میکنم همون چیزی بشه که می خواید.

شاید افزونه هایی هم برای انجام اینجور کارها موجود باشه.

 

موفق باشید.

لینک به ارسال

الان متوجه شدم یعنی بجای فهرست کردن مطالب از دسته بندی استفاده کنم مثلا یک سری دسته خاص و به صورت شورت کد توی فلان مطلب نشون بده و بعد بجای اینکه هربار مثلا شونصد زمینه دلخواه بسازم این شورت کد و قرار بدم؟

یعنی یه شورت کد خالی اگه ادامه یک مطلب بذارم مثلا باهاش میشه که چند تا از دسته بندی ها وابسته بهش و نشون بده؟

با این روش اومدیم و یه آموزش پنجاه تا بخش داشت که یعنی پنجاه دسته باید براش بسازم و فکر کن در صفحه اصلی وقتی پستها قرار میگیره و همچنین دسته بندی یک مطلب و میزنه بجای یک دسته پنجاه تا دسته قرار میگیره که خیلی زشت میشه

ویرایش شده توسط mrasoul
لینک به ارسال

خوب بستگی به وسعت کارتون داره دیگه اگه کارتون وسیعه یه افزونه بسازید که بیاد یه پست تایپ جدید بسازه (اگر همچین چیزی امادش موجود نبود) و یک تمپلت براش بسازید که توی اون مطالب یه دسته خاص از اون نوع پست نشون داده بشه.

از نظر ممکن بودن ممکنه مثلا ووکامرس یه پست تایپ اختصاصی داره که قابلیت دسته بندی هم داره و فقط نیازه کدنویسی بشه.

مزیتش نسبت به روش ساخت دسته های معمولی اینه که دسته ها ی این پست تایپ توی صفحه اصلی سایتتون لیست نمیشن مگر اینکه خودتون دستی لیستشون کنید.

 

موفق باشید.

لینک به ارسال

کسی تو انجمن هست که با دریافت هزینه ایی این افزونه و بسازه؟ و اگه بخوام بگم برام بسازن چه چیزی باید بگم باید توضیح بدم همه ی اینها رو براشون

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...