رفتن به مطلب

آپلود دو تصویر شاخص (تفاوت تصویر کوچیک و تصویر نمایش داده شده در ادامه مطلب)


پست های پیشنهاد شده

سلام

مثلا فرض کنید تو سایت های خبری، اون تصویر کوچیکی که کنار عنوان قرار داره عکس نویسنده ست و وقتی وارد می شیم به صورت عادی عکس نویسنده بزرگ هست، خب این برای بقیه مطالب درسته و خوبه که تصویر کوچیک بزرگ بشه ولی وقتی بخوایم برای یک دسته خاص همون بحث نمایش تصویر کوچیک نویسنده رو داشته باشیم، دیگه درست نیست وقتی وارد ادامه مطلب می شیم، تصویر نویسنده به صورت بزرگ نمایش داده بشه.

من می خواستم بدونم آیا امکانش هست که کارکرد فعلی تصویر شاخص رو برای یک دسته مشخص تغییر بدیم به کمک افزونه ای؟ و مثلا برای این دسته خاص دو تصویر معرفی کنیم، یکی تصویر کوچیک که نمایش دهنده عکس نویسنده و یکی هم بزرگ که شامل یک تصویر دل خواه هست. ممنون می شم این رو بگید، یا حتی اینکه کلا چیکار کنیم برای یک دسته خاص اصلا تصویر شاخص داخل پست رو نمایش نده.

ممنونم

لینک به ارسال

سلام.

برای ایجاد دو اپلودر عکس برای دسته فکر می کنم این افزونه خوب باشه :

https://wordpress.org/plugins/easy-taxonomy-images/.

و راه دیگه هم اینکه :

 شما میتونید  برای thumnail یک سایز در فانکشن تعریف کنید که اون بشه مثلا سایز عکس کوچیک که  دلخواه هرجا استفاده کنید و هر جا که می خواید سایز بزرگ نمایش بده می تونیدthumnail('full') استفاده کنید .و اگر می خواید برای ی دسته خاص thumnail نمایش هم نده می تونیدشرط کنید اگر پستی چنین دسته ی نداشت thumnial نمایش بده.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...