رفتن به مطلب

خطاهای افزونه جلالی


پست های پیشنهاد شده

سلام همگی. هنگام نوشتن مطلب تازه در وردپرس افزونه جلالی یک خطا میده که عکسش رو براتون گذاشتم. ظاهرا این فایل که درخواست لود آن می شود در نسخه های جدید افزونه موجود نیست اما وردپرس آن را فراخوانی میکند.
یک مشکل دیگه هم که دارم هنگام آپلود عکس در بخش نوشتن مطلب تازه، برای جانمایی آن مشکل دارم. کادر جانمایی دائم چشمک میزند و نمیتوانم برای جانمایی چیزی انتخاب کنم. این موضوع در بخش افزودن لینک هم هست و کادرها چشمک میزنند. سایتی که از وردپرس استفاده می کنم
سلطان جاده است.

مشکل سوم عدم وجود راست چین justify در بخش نوشتن است. شما هم این مشکل را دارید؟

Screenshot from 2017-10-20 15-50-15.png

لینک به ارسال

چندی پیش در نوشته‌ای به ویژگی‌های نگارش 4.8 وردپرس پرداختیم که در دیدگاه‌های این نوشته کاربری گزارش ناسازگاری افزونه جلالی وردپرس فارسی را با نگارش تازه‌ی وردپرس داد که در این نوشته از وبلاگ ماندگار وب به آموزش چگونگی حل این مشکل در ورژن تازه وردپرس خواهیم پرداخت.

برای حل مشکل ناسازگاری افزونه وردپرس فارسی با نسخه جدید وردپرس به پوشه این افزونه در هاست وردپرس خود رفته و مسیر زیر را دنبال کنید:

wp-jalali\assets\css

حال باید از فایل wysiwyg.css یک کپی تهیه کرده و در همان مسیر آن‌را با نام wysiwyg-rtl.css ذخیره کنید، به این معنا که در این مسیر دو فایل مشابه با نام‌های گوناگون وجود دارد.

نکته: این مشکل به زودی حل خواهد شد و آپدیت تازه‌ی افزونه جلالی وردپرس فارسی در مخزن وردپرس در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع : ماندگار وب

لینک به ارسال

عدم وجود راست چین Justify  مربوط به همین افزونه است یا دلیل دیگری دارد؟ و اینکه کادرهایی که گفتم چشمک میزنند و امکان استفاده ندارند؟

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...