رفتن به مطلب

مشکل درج لینک در ویرایشگر - وردپرس فارسی ۴.۸.۲


پست های پیشنهاد شده

سلام خدمت اعضای گرامی.

در وردپرس فارسی نسخه ۴.۸.۲ مشکلی رو پیدا کردم که راهکاری برای حلش به ذهنم نرسید، ممنون می شم راهنمایی کنید تا حلش کنم.

وقتی یک قسمت از متن رو انتخاب می کنم و می خوام به اون لینک بدم، وقتی که می خوام بر روی آیکون تیک تا تایید کلیک کنم یا وقتی که می خوام بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنم، پاپ آپ درج لینک هی ظاهر می شه و دوباره محو می شه! و نمی شه بر روی اون آیکون ها کلیک کرد و گزینه ها رو انتخاب کرد.

ابتدا تصور کردم شاید مشکل از تداخل افزونه ها باشه یا قالب مشکلی داشته باشه یا هنگام به روز رسانی خطایی به وجود اومده باشه، اما وقتی بسته نصبی وردپرس رو مجددا از wp-persian دریافت کردم و بر روی یک فضای دیگه نصب کردم، دیدم که از ابتدا همین مشکل وجود داره، افزونه wp-jalali رو هم غیرفعال کردم اما مشکل حل نشد!

یعنی چه از ابتدا دریافت و نصب کنین، چه وردپرس قدیمی تر سایت تون رو آپدیت کنین به این نسخه فارسی، همین مشکل براش به وجود میاد.

یک ویدیو پیوست همین مطلب کردم که به خوبی این مورد رو نشون می ده. سپاسگزارم.

Video_2017-10-21_110732.wmv

لینک به ارسال
در 19 دقیقه قبل، mehran-b گفته است :

سلام و درود

 

 

موفق باشید

خیلی خیلی ممنونم آقا مهران، با این پلاگین مشکل حل شد. اما اگر بشه عامل اصلی به وجود آورنده مشکل رو پیدا کرد خیلی خوب می شه تا بشه از این امکان درج لینک جدید وردپرس هم استفاده کرد. در انجمن جستجو کرده بودم و این پست رو که فایل رو درش پیوست کرده بودی پیدا نکردم، وگرنه تاپیک جدید نمی زدم. به هر حال خیلی از همکاری شما متشکرم.

لینک به ارسال

درود مجدد

 

نقل قول

خیلی خیلی ممنونم آقا مهران

خواهش میکنم.

نقل قول

اما اگر بشه عامل اصلی به وجود آورنده مشکل رو پیدا کرد خیلی خوب می شه تا بشه از این امکان درج لینک جدید وردپرس هم استفاده کرد.

احتمالا مشکل در نسخه های بعدی وردپرس حل میشه.

 

موفق باشید

لینک به ارسال
در 4 ساعت قبل، elan گفته است :

سلام 

1. برای حل کردن این مشکل از خود کی برد هم میتونید استفاده کنید. بعد از این که کادر درج یو ار ال باز شد به کمک کلید tab کی برد ایکن چرخ دنده رو انتخاب کنید و کلید اینتر کیبرد رو بزنید پنجره اش باز میشه. لازم به نصب پلاگین هم نیست. 

یا میتونید به شکل مستقیم در همون کادری که باز شده ادرس رو وارد کنید و از اینتر کیبرد استفاده کنید. و زمانی که میخواین اینتر بزنید توجه کنید یو ار ال از حالات سلکت خارج شده باشه. ایکن اینتر خود وردپرس درست عمل نمیکنه به دلیل این که وقتی روش قرار میگیرید کل یو ار ال سلکت میشه و وقتی اینتر میزنید یو ار ال رو پاک میکنه. پس از اینتر خود کی برد استفاده میکنید. 

خیلی ممنونم، این راهکار هم جواب می ده و با استفاده از این دیگه نیاز به پلاگین هم نیست. اما این در زمانی که هنوز لینکی به متن داده نشده کارساز هست (برای اولین بار) و وقتی که می خوایم لینک رو ویرایش کنیم، کمی دردسر سازه.

ضمن اینکه اون پلاگین هم مشکل لینک برای متن ها رو حل می کنه اما وقتی که می خوایم به یک تصویر لینک بدیم باز هم این مشکل برای اون پنجره کوچک پاپ آپ ثبت لینک بر روی تصویر و چینش تصویر وجود داره. اگر یک تصویر رو به ویرایشگر اضافه کنین بعد روش کلیک کنین برای تغییر چینش، ویرایش تنظیمات و ... می تونین متوجه مشکل بشین.

قطعا اگر این رو گزارش نکنیم، در نسخه های بعدی وردپرس هم رفع نمی کنن، بهترین کار اینه که گزارش کنیم تا در نسخه بعدی وردپرس فارسی اصلاح کنن و به راحتی برای همه کاربران وردپرس فارسی قابل استفاده باشه.

فکر کنم راهکار ساده ای داشته باشه و با یکی دو خط ویرایش کد بشه حلش کرد که باید کدنویس های خبره در این زمینه نظر بدن.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...