رفتن به مطلب

مشکل در شورت کد افزونه


پست های پیشنهاد شده

سلام و خسته نباشید خدمت تمایم اساتید

من به یه افزونه ی عضویت نیاز داشتم که برای سایتم عضو گیری کنم تا بتونم چک کنم اعضا رو دسترسی داشته باشم بهشون و بعد از یه گشتن در اینترنت به افزونه Clean Login  برخوردم و به نظر خوب میومد. افزونه رو نصب کردم و طبق آموزشی که ازش دیدم گفته شده بود ک برای هر بخش باید یه برگه جدید ایجاد کرد و شورت کد مورد نظر رو اونجا قرار داد. من همین کارو کردم مثلا برای صفحه ورود از قسمت ایجاد برگه یک برگه جدید درست کردم و شورت کد [ clean-login ] که مربوط به این قسمت هست رو در جای نوشتن متن قرار دادم و انتشار رو زدم. ولی متاسفانه وقتی این صفحه رو باز میکنم صفحه ورود نمیاد و میگه این صفحه پیدا نشد. از یه افزونه ی دیگه هم که با شورتکد بود امتحان کردم همین مشکل رو داشتم

از اساتید محترم کسی هست راهنمایی کنه تا من این مشکلم برطرف بشه! ممنون میشم

و دوستان عزیز افزونه ی دیگه ای هست که بهتر از این باشه برای عضویت . نمیخوام اعضا کار خاصی بتونن انجام بدن . صرفا فقط جهت عضو گیری هست و نهایتن قابلیت اینو داشته باشه که برای نظر دادن برای هر پست باید عضو سایت بشن.

 

پیشاپیش از کمک و همراهی دوستان سپاسگذارم

لینک به ارسال

آدرس برگه رو چجوری وارد کردید که گفت پیدا نشد ؟ روی لینک زیر عنوان مطلب کلیک کردید ؟

لینک به ارسال
در ۱ ساعت قبل، فرحان گفته است :

آدرس برگه رو چجوری وارد کردید که گفت پیدا نشد ؟ روی لینک زیر عنوان مطلب کلیک کردید ؟

بله . هم از اونجا امتحان کردم و هم خودم آدرس رو تایپ کردم ولی باز صفحه کامل باز میشه ولی میزنه پیدا نشد . قالب کامل همه چی سر جای خودش ولی محتوای اون برگه که انتظار دارم صفحه مثلا ورود باشه نیست

لینک به ارسال

شما اگه برگه بسازی خالی بدون اون شورت کد صفحه 404 نمیاد ؟ و اینکه مطمئنید با همه افزونه های پروفایل ساز همین مشکل رو دارید ؟

لینک به ارسال
در 1 ساعت قبل، فرحان گفته است :

شما اگه برگه بسازی خالی بدون اون شورت کد صفحه 404 نمیاد ؟ و اینکه مطمئنید با همه افزونه های پروفایل ساز همین مشکل رو دارید ؟

درود و تشکر بابت پاسخگوییتون
الان ک دارم امتحان میکنم حتی پست جدید هم که ایجاد میکنم همین مشکل رو داره . یعنی وقتی افزودن نوشته میزنم و مطلب رو به اشتراک میزارم مطلب روی صفحه اصلی سایت میاد ولی وقتی ادامه مطلب رو میزنم تا صفحه ی اختصاصی مطلب باز بشه و کل مطلب رو ببینم باز نوشته شده که چیزی برای نشون دادن وجود نداره.
میتونه مشکل از چی باشه؟ به نظر میاد پوسته موردی داره؟

و اینکه در اون مورد هم که فرمودید 404 نمیاد و کل قالب میاد که بجای شورتکد نوشته شده متنی برای نمایش وجود ندارد. من 2 افزونه پروفایل ساز امتحان کردم و هر دو همین مشکل رو داشتم

لینک به ارسال

خوب دیگه کاملا مشخصه که مشکل یا از پوسته هست یا تداخل افزونه ها با هم دیگه یا تداخل پوسته و افزونه ها و به احتمال زیاد افزونه ای که برای لاگین استفاده کردین مشکلی نداره.

اون صفحه سایتتون که میاد مینویسه چیزی یافت نشد همون صفحه 404 هست.

برای رفع مشکلتون هم باید یکی یکی افزونه ها رو غیرفعال و تست کنید و درنهایت اگر همچنان مشکل برطرف نشده بود از پوسته هست.

موفق باشید.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...