رفتن به مطلب

راهنمای کامل بهینه سازی سایت و افزایش سئو


پست های پیشنهاد شده

در در ۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ه‍.ش. at 21:59، مهندس فا گفته است :

Remove query strings from static resources یا حذف ؟ از انتهای لینک ها :

یکی از مواردی که توی خیلی از سایت ها بهش بر میخورم اینه که در انتهای فایل های استاتیک علامت سوال "؟" قرارداده شده . دقت کنید وقتی در انتهای یکی آدرس علامت سوال قرار میگیره کل محتویات ان ادرس بصورت کامل لود میشن و هیچ فایل کش شده ای به شما نمایش داده نمیشه . کاری که Ctrl + F5 میکنه دقیقاً همین کاره . تمامی فایل های استاتیک دوباره از سرور درخواست میشن و باعث دیر لود شدن اون ادرس / فایل میشه .

بنابراین سعی کنید از افزونه هایی که باعث این کار میشن استفاده نکنید و یا بصورت دستی ادرس دهی کنید و علامت "؟" رو از انتهای فایل های استاتیک (عکس ها ، ویدئو ها ، CSS ها ، جاوا اسکریپت ها و . .. ) - بردارید تا قابلیت کش پذیر بودنشون رو از دست ندن .

دقت بفرمایید در صورتی که در انتهای لینک ها این علامت باشه توسط نرم افزهای کش قوی مثل w3 total cache هم نمیتونید فایل ها رو کش کنید . به این مورد حتماً اهمیت بدید .

سلام

بنده انتهای لینک مطالبم وقتی کپی میکنم این علامت هست برای رفعش باید چکار کرد؟ به صورت زیر هست انتهای مطالبم

B1%D8%AA%DB%8C

 

ویرایش شده توسط lawgostar
لینک به ارسال
  • 3 ماه بعد...

دوستان من مدت هاست از وبمستر و گوگل سایت رو ثبت رساندم اما چکار میشه کرد که در صفحه پیشنهاد های گوگل هم ثبتش کرد یعنی وقتی کسی کلمه اسلام آباد رو میزنه داخلش بعد از آباد جمعه هم پیشنهاد بده به کاربر!؟

سایت ما اسلام آباد جمعه هست ولی در سرچ پیشنهاد های گوگل نیست ولی میزنی اسلام آباد ... چندتا بعد از این کلمه میاره ولی مال ما توش نیس

لینک به ارسال

تاثیر گوگل پلاس بر سئو وافزایش رتبه سایت

برای دستیابی به رتبه بالا هر کاری که از دستمان بیاید انجام میدهیم. اما ، حتی اگر بتوانیم، درست نیست که هر کاری را تست کنیم. کاری که درست است، انجام چیزی است که بر رتبه بندی اثر زیاد بهتر دارد. G+، شبکه اجتماعی گـوگل ، این احتیاجات را برآورده می نماید - بنظر می آید که در رتبه بندی معجزه می نماید در حالیکه بعضی از افراد (بجز آنهایی که تمام چیز را تست میکنند) افرادی که از شبکه های اجتماعی جهت سئو استفاده میکنند، تلاش های را بر فیسبوک متمرکز میکنند زیرا آن زیاد دیده شده تر از G+ است. هرچند که معین شده که تلاش های ما در G+ بیشتر از فیسبوک نتیجه میدهد. دلیل آن اینجاست

جهت چه گوگل پلاس جهت سئو ارزش مخصوص دارد؟

در حالیکه گـوگل هر رابطه مستقیم با گوگل پلاس و کار در آن را انکار می نماید ، بسیار زیاد زمان ها سایت های با رتبه خوب ، فعالین بهتر ی در گ.گل پلاس دارند. در حالیکه در نظریه این میتواند تصادف پاک باشد، ولی نتایج حرف خودشان را میزنند. اینجا چند جهت اینکه گوگــل پلاس جهت سئو با اهمیت است آورده شده:

گـوگل مالک آن است با اهمیت زیاد نیست که قبول کنند یا نه، همان گونه که شواهد نشان میدهد، مشهور بودن در گوگــل پلاس، فاکتور خیلی بزرگی جهت رتبه بهتر است.

برخي از لینک ها را می شود دنبال کرد آنها به ترفیع رتبه کمک میکنند. تمام لینک ها خوب نیستند ولی برخلاف بقیه وبسایت ها، حداقل لینک های"به اشتراک گذاشته شده"(لینک های زیر مطالب) بهتر می باشند ، بعد از آنها بهره ببرید. بعلاوه زمانی که مطلب جالبی میگذارید و آن را دوباره میگذارند، میتوانید چندین لینک را در یک صفحه بدست آورید.

لینک های گوگل پلاس، متن انکر مرتبط میگیرند. عنوان مطلب، متن انکر است(که معین ا خوبتر از "این را کلیک کن"، "اینجا" و یا متن های انکر کلی دیگر است) این متن انکر طبیعی بنظر می آِد و به رتبه شما آسیب نمیزند.

سریع فهرست کردن تمام صفحات هم یکی دیگر از ویژگی ها است. با اینکه درست است که گـوگل در فهرست کردن تمام سایت ها سريع است، این مزیت گوگل پلاس نسبت به فیسبوک توییتر که تمام محتوا از موتورهای جستجو مخفی می شود ، قابل شکست نیست.

همان گونه که میبینید، ویژگی ها ی گـوگل پلاس برای سئو چشـم گیر هستند . پس، حتی چنانچه درباره تمام رسانه های اجتماعی شکاک هستید، مورد گـوگل پلاس تفاوت می نماید بهتر است که یکبار امتحانش بکنید .چگونه از گوگل پلاس مصرف کنیم تا رتبه بهتر ی بیاوریم

گوگــل پلاس با بقیه رسانه های اجتماعی مفرق نیست، هرچند که خصوصیات ی ویِژگزینشه خودش را دارد. اینجا چند راهکار پایه ای جهت استفاده درست از آن آمده است

عضو گوگل پلاس شوید / فعال باشید

معین ا، چنانچه هنوز در گوگل پلاس نیستید، اولین قدم عضویت در آن است. انجام این کار آسان است و شما را با جزئیات آن خسته نمیکنیم. بعد از اینکه عضو گوگــل پلاس شدید، ببینید که دوست ها تان و آشنایانتان هم هستند یا نهف آن را به حلقه اضافه بکنید . میتوانید درهمان موقع مطلب بگذارید اما ابتدا خوب است که مطالبی که افراد دیگر گذاشته اند را بخوانید. به آنها نظر دهید، آنها را به اشتراک بگذارید، بعد ازآن میتوانید مطلب گذاشتن را شروع کنید.

از حق نویسندگی گوگــل مصرف بکنید .

حق نویسندگی گوگــل یکی دیگر از خدماتی است که میتوانید در گوگل پلاس پیدا بکنید . غلاوه بر ارزشمند بودن این وسائل جهت حفاظت از محتوا، به سئو کمک می نماید . زمانی که متن های خود را به پروفایل خودتان در این وسائل اضافه میکنید، اسم شما در نتایج جستجو ظاهر می شود . این احتمال دارد باعث ترافیک نشود اما مطمئنا به شما کمک می نماید تا شهرت خود را بسازیــد .

محتوا های خوب قرار دهید

لازم به گفتن نیست که می بایست مطالب خوب بگذارید. محتوای با کیفیت کم نه فقط به اعتبار شما لطمه میزند بلکه شاید هیچ دیده نشود. در شبکه های اجتماعی، فقط وقتی که دیده شوید، میتوانید از ویژگی ها استفاده بکنید زیرا در اینصورت احتمالا که محتوایتان به اشتراک گذاشته شوند. پس، قانون مهم برای تمام شبکه های اجتماعی در اینجا صدق می نماید - مطلب نگذاشتن بهتر از مطلب بیهوده گذاشتن است.

صفحه در مورد را جذاب بکنید .

صفحه های معرفی میتوانند خیلی خسته کننده باشند و ممکن است بخواهید از مال خودتان بگذرید اما این غلط بزرگ است. با گوگل پلاس، صفحه های معرفی خیلی مفید ند زیرا از این طریق میتوانید لینک به سایتتان، پروفایل بقیه شبکه های اجتماعی یا حتی لینک به صفحه هایی که فکر میکنید جذاب هستند را اضافه بکنید . تمام این تلاش ها بیهورد نیستند، پس آنها را انجام دهید.

به پروفایلتان توجه بکنید .

صفحه های معرفی تنها جزءی نیستند که باید بهشان توجه شود. علاوه بـر آن، باید پروفایل گوگــل پلاس خود را عالی بکنید . همان گونه که از تجربیاتتان در شبکه های اجتماعی دیگر میدانید، این اطلاعات جهت موفق یت ضروری هستند . به همین بایستی تمام اطلاعات ارتباط را پر بکنید آنها را به روز بکنید . خود را در دسترس قرار دهید.

شبکه های اجتماعی جهت افرادی که میترسند یا مایل نیستند که رابطه برقرار کنند مناسب نیست.البته روش های دیگری مثل افراد محتلفی هستند که به فروش لایک گوگل پلاس مشغول هستند و می توانید اقدام به خرید لایک گوگل پلاس کنید. چنانچه در شبکه های اجتماعی هستید به مفهوم نمیخواهید خود را در آنجا مخفی بکنید بلکه میخواهید حلقه دوست ها تان،همکاران و آشنایانتان را گسترش دهید.برای به دست آرودن آن، باید را در دسترس قرار دهید، مثلا،آسان به حلقه بقیه اضافه شوید مطالب را عمومی بکنید . این موفق یت یک شبه شما را تضمین نمی نماید اما زمانی که در دسترس هستتید مطالب و پروفایلتان جالب هستند ، شانس شما برای دیده شدن را افزایش میدهد.

گوگــل پلاس جواهر واقعی جهت SEO است. با وجود متخصصین زیاد، دخالت گوگــل ، ویژگی ها ی آن را پایین می آورد. گـوگل پلاس به بسياري از وب سایت ها برای بدست آوردن رتبه خوب کمک می نماید . مسلما این نمیتواند تضمین جهت خوب یت شما باشد ولی امتحان کردن آن اهمیت دارد. عاقلانه ترین کار، تست کردن جهت سایت است، ببینید که چطور کار می نماید . اگر گوگل پلاس به شما جواب داد، آنگاه میتوانید مصرف از آن را بهبقیه وب سایت هایی که بهینه میکنید، گسترش دهید. اما ، انتظار معجزه نداشته باشید. اربقیه تلاش های SEO شما ضعیف باشد، حتی گـوگل پلاس هم نمیتواند آن را جبران نماید .

لینک به ارسال
  • 2 هفته بعد...

سلام

دوستان با توجه به دگرگونی الگوریتم گوگل به الگوریتم مرغ مگس‌خوار، اگر راهنمایی تازه‌ای هست خواهشن ما رو بهره‌مند کنید

تا جایی که من فهمیدم تگ‌های H به ویژه H2 و H3 بسیار مهم‌تر شدن.

لینک به ارسال

دوستانی که به دنبال سئو سایت خود میباشند این سایت را فراموش نکنند :

http://www.seostation.xyz

 

این سایت 50 مورد بهینه سازی وبسایت را به صورت رایگان در اختیار شما میگذاره . به کار بگیرید و از بهترین ها باشید .

تشکر فراموشتون نشه 

  • امتیاز 2
لینک به ارسال
  • 2 هفته بعد...
  • Morteza این مورد را قفل کرد موضوع
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...