رفتن به مطلب

مقایسه پرینتر hp مدلهای Hp M12a و Hp M26a


پست های پیشنهاد شده

عنوان: مقایسه پرینتر hp مدل­های Hp M12a و Hp M26a با کارتریج Hp79a (اچ1)

متن کوتاه:

شرکت hp همواره با تولید انواع پرینتر لیزری، چاپگر و کارتریج در زمینه محصولات کاربردی چاپ و نشر در جهت رفع نیاز مصرف کنندگان پیشگام بوده است. در ادامه به معرفی دو پرینتر محبوب hp مدل Hp M12a و Hp M26a خواهیم پرداخت.

متن اصلی:

Hp یکی از برندهای معتبر در حوزه­ی تولید محصولات دیجیتال به خصوص پرینتر، چاپگر و کارتریج است. این شرکت با هدف بهینه ­سازی وقت و هزینه­ی مشتریان خود محصولات کاربردی مناسبی را ارائه کرده­است.

در این مطلب به معرفی دو پرینتر لیزری hp می­پردازیم تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان برای انتخاب قرار دهیم. هریک از این پرینترها مزیت­های خاص خود را دارند و شما می توانید مطابق با نیازتان یکی از این پرینترها را انتخاب نمایید.

پرینترلیزری hp مدل Hp M12a(اچ2):

پرینتر hp مدل Hp M12a پرینتر تک کاره سیاه و سفید شرکت hp است، اگر نیاز شما صرفا پرینت و چاپ محتوا باشد این محصول کاربردی قادر به رفع نیاز شما خواهد بود. وزن و حجم کم این پرینتر hp آن را گزینه­ای عالی برای استفاده در ادارات و منازل نموده است. علاوه بر وزن و حجم کم، نصب آسان و کیفیت عالی پرینت تصاویر و نوشته این محصول را جزو پرفروش ترین انواع پرینتر قرار داده است.

سرعت متوسط چاپ این پرینتر 18 برگ A4 در دقیقه با رزولویشن 600*600 dpi ، ورودی کاغذ 150 برگ، دارای تونر کارتریج اولیه با توان 1000 برگ A4، قابلیت شارژ مجدد کارتریج و توان چاپ یک ماه دستگاه برابر با 5000 برگ است. با توجه به قیمت مناسب پرینترhp مدل HP M12a استفاده از آن برای شما مقرون به صرفه و اقتصادی است.

با تمام مزیت­هایی که این پرینتر دارد، عدم اتصال به وایرلس در آن یکی از معایب بزرگ محسوب می­شود که از محبوبیت این محصول hp در مصارف خانگی ممکن است بکاهد.

کارتریج مورد نیاز این پرینتر کارتریج Hp79a است که در انتها به معرفی آن خواهیم پرداخت.

 

 

 

پرینترلیزری hp مدل Hp M26a(اچ2):

پرینتر hp مدل Hp M26a یکی از پرینترهای چندکاره سیاه و سفید تولید شده در شرکت hp است. این پرینتر با قابلیت اسکن، چاپ و کپی گزینه­ای عالی برای استفاده در ادارات، فروشگاه­ها و مدارس است. پرینتر hp مدل Hp M26a نمونه­ی تکامل یافته پرینترhp مدل HP M12a است که با گردآوری کارکردهای مهم چاپ، اسکن و کپی در کنار یکدیگر به نیاز مخاطب در یک محصول پاسخ داده شده است.

سرعت متوسط چاپ این پرینتر 18 برگ A4 در دقیقه با رزولویشن 600*600 dpi ، ورودی کاغذ 150 برگ، دارای تونر کارتریج اولیه با توان 1000 برگ A4، قابلیت شارژ مجدد کارتریج و توان چاپ یک ماه دستگاه برابر با 5000 برگ است. با توجه به سه کاره بودن پرینترمدل HP M26a استفاده از آن برای ادارات و مدارس مقرون به صرفه و اقتصادی است.

کارتریج مورد نیاز این پرینتر کارتریج Hp79a است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

 

 

کارتریج لیزری HP79a(اچ2):

در بالا به معرفی دو مدل محبوب پرینتر hp برای مصارف خانگی و اداری پرداختیم، شایان ذکر است که کارتریج با تونر مشکی این دو پرینتر با توان 1000 برگ A4 و قابلیت شارژ مجدد در دو نوع اورجینال و غیر اورجینال با عنوان کارتریج لیزری مدل HP79a ارائه می گردد.

کارتریج تامیین کننده­ی رنگ پرینتر و جوهرافشانی آن است، از آنجایی که قیمت کارتریج اورجینال بالا بوده، استفاده از کارتریج غیراورجینال می تواند جوابگوی حجم پرینت مورد نیاز شما باشد. این کارتریج ها با قابلیت شارژ مجدد و قیمت مناسب پاسخگوی نیاز شما به چاپ انبوه است.

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...