رفتن به مطلب

وردپرس با عشق  

7 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. وردپرس با عشق بهتره یا بدون عشق؟

    • معلومه با عشق بهتره
    • وردپرس بدون عشق بهتره


پست های پیشنهاد شده

سلام خدمت وبمستران عزیز یه چند روزی وقت نوشتن یک مقاله رو نداشتم امروز هم برای خودم رسیدم یک مقاله هم برای شما دوستان عزیزن نوشتم گفتم براتون مفید باش.

دوستان وردپرس به کناربریم ببینیم اینترنت ایران در چه سال وارد شد ۱۳۶۸ (مابین سال‎های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۰ میلادی) برای اولین بار به شبکه‎ی بیت‌نت متصل شد؛ هدف این کار ارتباط علمی و پژوهشی با دانشگاه‌های دنیا بود. اینترنت به صورت عمومی از حدود سال‌ ۱۳۷۲ زیاد هم جالب نبود. الان هم الا ماشالله که اینترنت شده جون مردم عزیز یک کوچولو قطع وصلی داشته باشه هزار تا توهین میکن با این چیزا اینترنتی که میخواهیم به دست نخواهیم آورد روز به روز هم اینترنت به کندی میذارن نگفتم که اینترنت ایران بد هست با توجه به هزینه های که میگیرن به سرعت هم توجه کنند.خب زیادی از اینترنت ایران گفتم بریم سر بحث خودمون همون وردپرس محبوب و عاشق ایرانی :huh:

اگر یادتون باشه وردپرس یک سیستم مدیریت محتوایی برای سایت و وبلاگ ها بود اگه اشتباه نکنم در  سال ۲۰۰۳ رونمایی شده ولی وردپرس در سال 2008 محبوبید خود را شکوفا کرد. با امکاناتی مثل فاوآیکون ( آیکن کوچکی که کنار وبلاگ نمایش داده می‌شود ) را هم تنظیم کنید!

وردپرس در نگارش 4 به بعد هم تحولات زیادی را در هسته خود تجربه کرد، سرعت و عملکرد آن به صورت چشمگیر افزایش و بهبود یافته‌است یعنی رفته رفته داره بهتر میشه برای ما وبمستران عزیز الان اگه دقت کنید وردپرس شد درآمد طراحان و وبمستران عزیز که با یادگیری طراحی قالب های وردپرسی شگفتی های در سایت های وبلاگی خبری و... ایجاد کردند. (حتی ما که قبلا از یاهو استفاده میکردیم سیستم دیگه ای بود اما (اگه دقت کنید یاهو هم از وردپرس استفاده میکند)) الان سایت های بزرگ زیادی هم در ایران و سایت های خارجی از وردپرس استفاده میکنن وردپرس یک روزی کوچیک بود و الان وردپرس شناخته شده کل دنیا میباشد.

اکثرا سایت ها با وردپرس طراحی میشوند.البته جانماند ما هم تو ایران کسانی که داریم CMS برای خود طراحی کرد به به کار خود بدون وردپرس ادامه میدند:rolleyes:

وردپرسی باشی از قالب ها و افزونه هاش استفاده نکنی؟ الان بیشتر درآمد ها از فارسی ساز قالب ها و افزونه ها طی میشوند. خب وردرپسی که راهندازی کنم بدون امکانات باشه به چه دردی میخوره خب اینجا بود وبمستران عزیز قالب های طراحی کردن با ساختار های وردپرسی و به نمایش در آوردند خخب دقیق نمیشه گفت اولین قالبی که طراحی شد به دست چه کسی بود. وردپرس با این امکانات بهترین شناخته شد درسته برخی باگ های داشته و دارد دارن رفع میشوند.

در این زمینه طراحی دیدند برای برخی افراد قادر به پرداخت هزینه  طراحی قالب با امکانات قالب مورد دلخواه رو ندارند. وبمستران عزیز یکی از یکی سروع به تحقیق شدند دیدند میشه قالب های خارجی را راستچین و فارسی کنند خب موفق هم شدند از اون به بعد افزونه ها رو هم ترجمه کردند. حالا ماشالله به امید خدا همه وبمستران عزیز در کنار طراحی سایت به ترجمه ای قالب ها و افزونه های وردپرسی میپردازند خیلی ها هم از این قضیه فارسی راضی هستند چون هزینه های زیاد به طراحان نمیدهند همون هزینه فارسی سازی را میپردازند با یک کلیک هم نصب راهندازی میکنند.

خب به شما پیشنهاد میکنم که اگر وبلاگی بر روی سرویس وردپرس.کام ندارید همین امروز هم می‌توانید ایجاد کنید و خیالتان راحت باشد از لحاظ امنیت دهی چون روش کار زیاد شده مواظب افزونه ها هم باشید برای افزونه ها مخرب هستند افزونه ای که نصب میکنید یکی یکی صفحات سایت خود و برخی امکانات ساخت خود را تست کنید تا بعد به مشکل برنخورید کار رو همون اول به خوبی انجام دهید اخر هم به مشکل بر نمیخورید و با وردپرس به خوبی خوشی لذت میبرید.

این مقاله رو طوری نوشتم هم که همه کاربران از پایه های متوسط تا پایه های بلندتر به خوبی بخوند و متوجه شوند امیدوارم بهتر نوشته باشم و به خوبی شما رو جلب کرده باشه اگر هم سوالی از مشکلات وردپرس و.. داشتید درخدمتم موفق پیروز باشید یا حق

 

 

لینک به ارسال

سلام اقایی خدادادی مقاله خوبی نوشتی;) امیدوارم روزی برسه در شهر خودتون استارت آپ وردپرسی برگزار کنید:) منتظر اون روز هستیم امیدوارم همیشه به این خوبی باشید راستی مقاله های سایتون هم جالب و دیدنی میباشد.

لینک به ارسال

سلام جناب اقایی محمد ممنونم از شما که وقت گذاشتید مقاله را بخونید امیدوارم شما هم همیشه روزهاتون خوبی داشته باشید یا حق

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...