رفتن به مطلب

برنامه نویسی صفحه ساز اختصاصی


reza_yki

پست های پیشنهاد شده

سلام من نیاز به کسی دارم که بتونه یه صفحه ساز (page builder) برای قالب وردپرس از پایه طراحی کنه

و کدها رو به صورت فیلم برام توضیح بده ( فیلم آموزشی ) و داخلش امکانات زیر قرار داده بشه:

  • افزودن نامحدود لایه یا همون row و کاملا شبیه به کاری که کامپوزر میکنه با قابلیلت درگ کردن لایه ها، ویرایش، حذف و احتمالا امکان کپی و پیست از یه لایه برای استفاده در لایه دیگه.
  • و کار بعدی اینه که یکی دوتا براش شورتکد (element) بزنید مثلا یکی این باشه که بشه ادیتور اضافه کنید بهش (ویرایشگر پیشفرض وردپرس).  یکی دیگشم نمایش یک دسته خاص با تنظیماتی مانند تعداد پست، رنگ عنوان و دسته مورد نظر برای فهمیدن نحوه ارتباط و غیره تا با توجه به اون من شورتکد های خودمو طراحی کنم توضیح کامل در انتها داده میشه.
  • می خوام کاربر انتخاب کنه که از ویرایشگر خود وردپرس استفاده کنه یا از صفحه ساز ما همچنین امکان استفاده در page و post رو هم داشته باشه.
  • امکان دیگه این که کاربر بتونه برای خودش تو این لایه ها یه widget area اضافه کنه تا از ابزارک ها پیشفرض یا غیره هم استفاده کنه.

 

منظور از شورت کد اینه که طرف بعد از ایجاد row المنت هایی که من طراحی کردم رو داخلش قرار بده می خوام این قسمت طوری آموزش داده بشه که بتونم المنت های خودمو براش توسعه بدم

توضیح: دلیل این کار اینه که من می تونم با ویژال کامپوزر المنت های اختصاصی ام رو بهش اضافه کنم ولی سنگینی این افزونه باعث شده که منصرف بشم از این کار.

 

نکته: نمی خوام به صورت پلاگین باشه باید مستقیم به قالب وصل بشه و همچنین باید کاملا سبک باشه

نکته 2: طوری طراحی بشه که اگر کاربر بعدا قالب رو حذف کرد محتوا از بین نره یا مخدوش نشون داده نشه

نکته 3: ظاهر کار مهم نیست خودم اون قسمت رو درست میکنم


اگه پیشنهادی دارید خوشحال میشم بشنوم

ممنون

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...