رفتن به مطلب

ساب دامین یا دامنه ای دیگر


پست های پیشنهاد شده

سلام

من یک دامنه با سه پسوند دارم که در حال حاضر یکش دامنه اصلیه و یکی دیگه رو تو همون هاست پارک کردم و سومی فعلا کاری نکردم باهاش.

در حال حاضر یک سایت اصلی دارم با دو تا زیر دامنه، سوالم اینه که به جای زیر دامنه از دامنه استفاده کنم و سایتها رو به هم لینک کنم بهتره یا زیر دامنه باشه بهتره؟ این بهتر بودن از نظر سئو، مصرف منابع و کلا همه چیزه. اگر دامنه پارک شده رو برای سایت دیگه استفاده کنم روی سئو تاثیر منفی میزاره؟ (چون توی نتایج گوگل برخی از پستها با دامنه دوم هم اندیکس شده)

اگر لطف کنید و پاسخ بدید سپاسگزار میشم.

لینک به ارسال

انجمن خوبی داریم، اینجا سوال می پرسم کسی پاسخ نمی ده. خودم میرم جستجو می کنم و پاسخ رو پیدا می کنم و میام اینجا می گم. رویه خوبیه.

من از چند ارائه کننده هاست پرسیدم و نظر اونها این بود اگر سایت رو هنوز راه اندازی نکرده بودم تفاوتی نداشت که سایت جداگانه باشه یا زیر دامنه ولی با توجه به اینکه سایت با زیر دامنه هاش راه اندازی شده و تو موتورهای جستجو هم ایندکس شده بهتره که به همون رویه پیشین ادامه بدم یعنی زیر دامنه داشته باشم.

ممنون که پست رو دیدید.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...