رفتن به مطلب

معرفی مجله طومار


tourkadeh

پست های پیشنهاد شده

مجله اینترنتی طومار به عنوان جدیدترین مجله اینترنتی کشور در پایان سال ۱۳۹۶ کار خود را در موضوعات مختلف آغاز نمود.

طومار در ابتدای راه تلاش کرده است تا با جمع آوری مطالب مناسب برای تمامی افراد و گروه های سنی علاوه بر سرگرمی مخاطب اطلاعات بکر و ناب را نیز در اختیارش بگذارد.

مجله اینترنتی طومار در بخش های متنوعی همچون گردشگری ، سلامت ، سبک زندگی ، دنیای مد ، فرهنگ و هنر ، آشپزی ، سرگرمی ، تکنولوژی ، ورزشی و دین و مذهب تلاش کرده است تا سلایق مختلف را مورد توجه قرار دهد.

اما هیئت تحریریه مجله اینترنتی طومار یک بخش متفاوت را نیز برای مخاطبان خود تدارک دیده است تا وجه تمایزی با سایر مجله های اینترنتی داشته باشد. بخش فیلمگ در تلاش است تا با معرفی فیلم های روز ایران و جهان اطلاعات فرهنگی کاربران خود را نیز افزایش دهد.

در پست های بعدی قطعا بیشتر در رابطه با بخش های مختلف مجله اینترنتی طومار آشنا خواهیم شد. و در رابطه با عناوین مهمترین فیلم ها صحبت خواهیم کرد.

مجله های اینترنتی از قدیمی ترین سبک سایت ها هستند. هیئت تحریریه مجله اینترنتی طومار در سال 80 تا 84 مدیریت مجله اینترنتی پاتوق را بر عهده داشت و در آن زمان با جذب مخاطبان خود توانست از محبوبیت خوبی برخوردار گردد.

اما مشکلات مختلف جلوی پای پاتوق باعث شد تا این سایت باعث شد بعد از ۴ سال تعطیل شود و گروه مدیریت پاتوق به سراغ مجله جدید خود رفت و سایت تو در تو را به جامعه عرضه نمود. تو در تو نیز در اوج موفقیت با بحران های مختلف روبرو شد.

اکنون طومار با تمام تجربه های بزرگ گذشته عرضه شده است تا بتواند مخاطبان خود را بیش از پیش راضی نگه دارد.

طومار تنها به دنبال سرگرم کردن مخاطب با مطالب بیهوده نیست. بلکه ما بر آنیم تا با ارائه بهترین و متنوع ترین مقالات مخاطبان خود را راضی نگه داریم.

همین موضوع باعث شد تا دسته بندی های سایت با دقت بیشتری نسبت به گذشته انجام شود و موضوعات با توجه به سلیقه مخاطبانمان انتخاب شود.

همچنین در طومار هر مخاطبی خود می تواند نویسنده سایت باشد تا اطلاعات به روز را با دیگران به اشتراک بگذارد.

علاوه بر بخش مقالات، طومار سعی میکند تا در بخش اخبار جدیدترین و مهمترین اخبار روز را در اختیار مخاطب خود قرار دهد تا مخاطب بدون نیاز به بررسی سایت های متنوع و مختلف خبری در جریان مهمترین رویدادهای روز قرار گیرد.

علاوه بر بخش فیلمگ که پیشتر در رابطه با آن صحبت کردیم. یک بخش خاص دیگر نیز در مقابل چشمان تیزبین مخاطبان طومار نیز قرار گرفته است و آن بخشی نیست جز بخش گالری عکس در این بخش هیئت تحریریه طومار با جمع آوری عکس های کم نظیر و جذاب در تلاش است تا علاوه بر ذهن مخاطب چشمان مخاطبان خود را نیز راضی نگه دارد.

نکته دیگری که می توان در رابطه با طومار به آن اشاره کرد زیبایی ظاهری و تلاش برای طراحی با نظر کاربران بوده است. طومار تلاش کرده است تا جذابیت های بصری نیز علاوه بر جذابیت های متنی را در نظر بگیرد. طراحی متمایز طومار با سایر مجله های اینترنتی این نوید را به مخاطب می دهد که با یک سایت همه چیز تمام رو به رو شده است.

آنچه که در طراحی سایت به آن UX یا تجربه کاربری می گویند از مهمترین مسائلی بوده است که مورد توجه بخش فنی سایت طومار قرار گرفته است.

این مجله با گرد هم آوری مجموعه ای از بهترین متخصصین در هر بخش تلاش کرده است تا همه چیز را به بهترین شکل در اختیار مخاطب خود قرار بدهد. هیئت تحریریه ۲۰ نفره طومار در بخش های مختلف مقالات جذاب و نو را در اختیار مخاطب قرار می دهد و گروه نرم افزاری سایت با دقت بالا توانسته است تجربه کاربری سریع و نویی را به کاربران عرضه کند.

طومار در آینده به دنبال ارائه چند بخش ویژه و خاص است که به زودی به بخش های متنوع سایت اضافه خواهد شد.

خوشحالیم که توانسته ایم در این سایت بهترین و جدیدترین رخ دادها را برای کاربران ارائه کنیم.

امید است در ادامه این وبلاگ با معرفی سایر مطالب و بخش ها توجه شما عزیزان را جلب نماییم.

و پیشنهاد مهمی که به شما داریم سر زدن و مطالعه روزانه سایت طومار است.

با آرزوی بهروزی و موفقیت برای همه عزیزان

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...
 
تور چابهار
 

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...