رفتن به مطلب

عدم فعال سازی amp


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان 

من هر چی افزونه نصب کردم نتونستم فعال کنم 

ممنون میشم راهنمایی کنید 

لینک سایتم

لینک به ارسال

فعالسازی اش کاری نداره. اما آیا می دونید که اگر فعالش کردید و بعد خواستید برش دارید به این آسونی ها نیست. و باید تمام آدرس ها رو ریدایرکت کنید. مثلا آدرس سایت شما بعد از نصب پلاگین مربوطه در نسخه موبایل می شه این شکلی:

 https://www.khalayegh.com/amp

بعد اگه بخواهید پلاگین رو حذف کنید دیگه لینک فوق در نسخه موبایل در دسترس نخواهد بود مگر اینکه اون رو ریدایرکت کنید به https://www.khalayegh.com

ضمن اینکه نمی تونید به آسونی تبلیغات نمایش بدید در مطالبتون. توصیه من اینه که اگه هدفتون از اینکار افزایش سرعت سایته، روشهای دیگه ای رو امتحان کنید و از خیر این کار بگذرید. چرا که اونجور که فهمیدم، چندان دانشی هم از وردپرس ندارید که بتونید در صورت بروز مشکل، برطرفش کنید و این امر باعث میشه ورودیهای گوگل تون رو از دست بدید.

برای نصب پلاگین، در سایت رسمی وردپرس جستجو کنید amp و دو تا پلاگین وجود داره که یکی 100 هزار و دیگری 200 هزار نصب شده. بهتر از این ها وجود نداره و اگر در نصبش مشکل دارید ممکنه از تداخل بین پلاگینهاتون باشه که رفعش کار آسونی مخصوصا برای مبتدی ها نیست.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...