رفتن به مطلب

عدم نمایش گزینه ی "نوع" در هنگام تعریف ویژگی جدید در ورژن های جدید ووکامرس


mywordpress8

پست های پیشنهاد شده

سلام

دوستان من نیاز دارم ویژگیهایی رو برای محصولاتم نمایش بدم که فقط دو تا از این ویژگیها در قیمت موثر هستند و حدود 15 ویژگی دیگه فقط نمایش مشخصات فنی برای راهنمایی مشتری است مثل دیجی کالا که مشخصات نمایش داده میشه. 

مشکل زمانی شروع میشه که این ویژگیها همه از نوع "از پیش تعریف شده" نیستند یعنی مثلا ویژگی من سایز که شامل 2 گزینه کوچک و بزرگ باشه نیست، بلکه برای هر ویژگی نیاز دارم تا منحصر به فرد خودم مطلبی بنویسم و شرح مختصر بدم. در ورژن های قبلی ووکامرس در صفحه تعریف ویژگی گزینه ای به نام "نوع" وجود داشت که توسط اون تعیین میکردیم نوع ویژگی "انتخابی" باشه (یعنی گزینه های از پیش تعریف شده) یا اینکه خیر غیر انتخابی بشه یعنی همین چیزی که من نیاز دارم. در ورژن کنونی ووکامرس این گزینه وجود نداره!! واقعا نمیدونم چرا!! هر چی میگردم غیبش زده! میخاستم راهنمایی بگیرم ازتون که چی شده و این سیاست رسمی ووکامرس بوده؟ یا مشکلی در سیستم من هست؟ الان این گزینه تعیین نوه ویژگی در ووکامرس شما وجود داره؟

ممنون میشم راهنماییم کنید

4.png.74661ed7341a5515cfb3d7733328a4c8.png

Untitled2.png

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...