رفتن به مطلب

افزودنی wp statistics


پست های پیشنهاد شده

باسلام. کاربر عزیز @mehran-b  حتی اگر اشتباه کسی رو متذکر میشوید نباید صحبتش رو نشنیده بگیرید و سریعا موضوعی رو که ایجاد کرده قفل کنید یا قفل کنن. پس به این شکل به صحبت بنده هم توجه کنید. اینکه درخواست افزونه مکمل wp statistics رو بصورت نال شده دادم  بخاطر این بود که در تنظیمات این افزونه بخشی وجود داشت که این مکمل ها رو بصورت دلار میفروخت . در تمام سایتهای ایرانی گشتم که این مکمل اصلا وجود نداشت  شاید بخاطر اینکه افزونه اصلی تقریبا همه چی داره و رایگانه. این دلیلش بود. البته از وضعیت قانون کپی رایت در ایران چیزی نمیگم  چون به نیت بنده برای ایجاد این موضوع با این محتوا در ملا عام ارتباطی پیدا نمیکنه. منتها باید پذیرفت که حق کپی رایت هم فقط برای ایرانیا نیست. وقتی صحبت از کپی رایت میشه  در مورد همه باید رعایت بشه نه فقط ایرانی ها. 

نتیجتا اینکه هیچ مسئله ای نمیتونه از ارزش کاری که هم وطنی هامون انجام میدن کم کنه چون همه چی به پول نیست. اگر همه تولید کننده ها و توسعه دهنده های ایرانی هم بخشی و مجرایی برای ارتباط با عموم و فروش و پشتیبانی اختصاصی محصولاتشون قرار میدادن خیلی خوب میشد.نه فقط در حوزه افزونه و قالب و وردپرس بلکه در همه حوزه ها. موفق باشید.

لینک به ارسال

سلام وقت بخیر. بله. منتها همیشه الویت اینه که به تومان و در ایران کار انجام بشه. دلیل اینکه نال شده رو انتخاب کردم بخاطر سرچ هایی بود که در زمان خرید هاست و موارد دیگر بصورت مستقیم انجام دادم و مطالبی در مورد تهیه دو نوع کارت اختصاصی برای پرداخت بصورت ارز خوندم که مسیر زمان بر و البته برای کاربری مثل من غیرضروری رو پیشنهاد میکردن. 

تصور خرید با دلار برام اونقدر سخت جا افتاده که نال شده رو انتخاب کنم و اگر نال شده نباشه حتی از قصدم منصرف بشم. بنظرم خود این دوستان ایرانی سازنده هم باید یه خورده بیشتر به فکر ما باشن. مثلا انجمن wp farsi یا ips که افزونه تالار میسازن و ..... خیلی خوب میشه باهاشون ارتباط برقرار کرد و افزونه تالار تهیه کرد. فکر میکنم هدف برخی دوستان که به این شکل پیش نرفتن بیش از منفعت مالی  کمک و خدمت به جامعه باشه  تا جایی که افزونه اصلی آمارگیر هم با اون همه کیفیتی که داره  رایگان گذاشتن.

ویرایش شده توسط hhamedd
لینک به ارسال

خوب منم نظرم اینه که باید جناب صوفی امکان پرداخت ریالی رو هم برای اکستنشن های WP-Statistics فعال میکرد.

حالا ما اینجا تگ میکنیم جناب صوفی رو که هر وقت آنلاین شدن انشاا... یه جوابی برای شما ارسال کنند.

 

نقل قول

سلام جناب صوفی @Mostafa

استارتر این تاپیک به علت اینکه اکستنشن Real-time stats افزونه WP-Statistics امکان خرید ریالی نداره قصد استفاده از نسخه نال شده این اکستنشن رو داشتن ولی خوب پیدا نکردن نسخه نال شده رو. سوال از شما اینه که چرا الحاقیات این افزونه امکان خرید ریالی نداره؟ لطفا توضیح بدید.

سپاس

 

موفق باشید

لینک به ارسال

چه جالب. نمیدونستم ایشون در این تالار حضور دارن @Mostafa. از قابلیت تگ در تالار به این شکل مطلع نبودم.بله لطفا ریالی هم قرار بدید چون بعضی سایت های خارجی دارن نال شده رو میزارن البته فعلا فقط advanced reporting که برای استفاده هم اطمینان و اعتماد کافی به این سایتها وجود نداره. باتشکر.

ویرایش شده توسط hhamedd
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...