رفتن به مطلب

تبلیغ سایت


داروسل

پست های پیشنهاد شده

با سلام من یک سایت فروشگاهی دارم http://daroosell.com/ و خیلی دلم میخواد که تبلیغ کنم سایتم رو ولی هزینه ی تبلیغات خیلی بالاست بعد از فیلتر شدن تلگرام هر روز کاربران سایتم کم میشن باید چکار کنم؟

لینک به ارسال

روی سئوی داخلی سایتتون کار کنید

بعد اگر خواستید هزینه ای بدید، از تبلیغات گوگل استفاده کنید

لینک به ارسال
در 4 ساعت قبل، داروسل گفته است :

با سلام من یک سایت فروشگاهی دارم http://daroosell.com/ و خیلی دلم میخواد که تبلیغ کنم سایتم رو ولی هزینه ی تبلیغات خیلی بالاست بعد از فیلتر شدن تلگرام هر روز کاربران سایتم کم میشن باید چکار کنم؟

سلام دوست عزیز، به انجمن وردپرس پارسی خوش اومدین :)

علاوه بر موردی که دوستمون گفتن، یکی از راه‌های به صرفه تبلیغات آگهی رپورتاژ هست، چون هم بک لینک داخلش داره، هم معرفی هست، هم کاربران سایت هدف رو درگیر می‌کنه و مهم‌تر از همه دائمی هست و همیشه براتون موندگار خواهد بود.

ما چند وقتی هست فقط در سایت آگهی‌های رپورتاژ رو می‌پذیریم، قیمت هم نسبت به سایت‌های مشابه حدود نصف دریافت می‌کنیم (به همین علت استقبال خوبی در این پلنمون شد) در صورت تمایل می‌تونید به آدرس زیر مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری به دست بیارید:

https://www.hamyarit.com/advertisement/

ضمن اینکه برای حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان تخفیف 50 درصدی هم در نظر گرفتیم، در صورتی که شرایطش رو داشته باشید این تخفیفمون هم شاملتون میشه.

موفق باشید

لینک به ارسال
در 3 دقیقه قبل، sajadsoltani گفته است :

آگهی‌های رپورتاژ چند هست؟

سلام

سایت به سایت فرق میکنه، هر سایتی با توجه به سیاست‌های خودش قیمت گذاری میکنه، ولی معمولا یه مقداری گرون‌تر از سایر تبلیغات هست که البته به نظر من ارزششو داره، چون یه نوع تبلیغ و همچنین بک‌لینک دائمی برای سایت هست.

ولی خب قیمت‌ها متغیره، مثلا سایتی مثل زومیت 1 میلیون تومن میگیره (با توجه به اینکه بازدید کننده‌های زیادی داره و سایت قدرتمندی هست) و من در سایت خودم با توجه به قدرت و آمار 50 تا 100 هزار تومن میگیرم.

لینک به ارسال
در 2 دقیقه قبل، sajadsoltani گفته است :

می‌شه کلمات کلیدی تبلیغ انگلیسی باشه؟

بله معمولا توی تبلیغات رپورتاژ دست شما بازه و متن رو به دلخواه خودتون می‌نویسید، البته اگر سایتتون کاملا انگلیسی زبان هست بهتره در سایت‌های ایرانی رپورتاژ ندید، ولی در غیر این‌صورت مشکلی نداره و کلمات به دلخواه شما هست.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...