رفتن به مطلب

افزونه کیف پول ووکامرس


پست های پیشنهاد شده

با سلام و احترام

من میخوام داخل یه سایت از افزونه کیف پول استفاده کنم به صورتی که مثلا وقتی کاربری عضو سایت شد یه مقداری کیف پولش شارژ بشه و به ازای هر خریدش از سایت هم یه میزانی کیف پولش شارژ بشه

ولی نمیخوام خود کاربر بتونه کیف پولشو شارژ کنه یه سایتی از کیف پول استفاده کرده و  در قسمت تسویه حساب این کارو کرده منم میخوام به همین صورت باشه

نقل قول

از آنجا که مبلغ محصول از موجودی کیف پولتان در سایت بیشتر می‌باشد، پس از اعمال دکمه “پرداخت” بصورت خودکار تمام موجودی کیف پول شما از مبلغ محصول، کسر شده و سپس برای پرداخت مابقی مبلغ به صفحه بانک هدایت می‌شوید.

نکات مهم:

۱. تمامی قیمت ها در سایت به تومان است

۲. پس از پرداخت موفق، ۱۵ درصد از مبلغی که با کارت بانکی‌تان پرداخت نموده‌اید،  کیف پولتان را در سایت شارژ می‌کند که هدیه ای است از طرف سایت به شما و می‌توانید از آن، برای خریدهای بعدی‌ استفاده نمایید.

۳. پس از پرداخت موفق، شما به پروفایلتان در سایت هدایت می‌شوید. لطفاً با پیدا کردن نام محصول در پروفایلتان و کلیک روی فایل‌ها، آن را دانلود و با لذت استفاده نمایید.

اگه افزونه ای میشناسین که اینکارو انجام میده لطفا بهم معرفیش کنین

باتشکر فراوان

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...