رفتن به مطلب

سایت های مفید برای دوستانی که می خواهند طراحی سایت بخوانند


php98

پست های پیشنهاد شده

امروزه مراکز مشاوره بسیاری در کشور در حال فعالیت هستند. بعضی از این مراکز مشاوره در حوضه مشاوره تحصیلی ، بعضی در حوضه مشاوره خانواده ، مشاوره شغلی و خیلی مسائل دیگر در حال فعالیت می باشند. در این بین مراکز مشاوره تحصیلی بدلیل بالا بودن آمار مراجعین نسبت به بقیه دارای اهمیت بیش تری می باشند.

از سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و مرکز مشاوره تحصیلی سبز مشاور به نشانی sabzmoshaver.com می توان به عنوا دو تا از مراکز اصلی در حوضه تحصیلی را می توان اشاره نمود. سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار کننده آزمون های دانشگاهی در کشور بوده و بسیاری از کنکورهای کشور در این سایت به نشانی      sanjesh.org  برگزار می گردد. حال مرکز مشاوره تحصیلی سبز مشاور sabzmoshaver.com ارائه دهنده مشاوره تحصیلی به این آزمون ها می باشد.

در واقع سبز مشاور مشاوره دهنده دانشگاه علمی کاربردی ، دانشگاه آزاد ، پیام نور ، آزمون وکالت ، آزمون های زبان و بسیاری دیگر از آزمون ها می باشد و بسیاری از داوطلبانی که می خواهند در سایت سنجش و آموزش کشور ثبت نام کنند می توانند از خدمات مشاوره تحصیلی سبز مشاور استفاده نمایند تا شانس قبولی خود را به مراتب بالاتر ببرند.

دو سایت sanjesh.org و sabzmoshaver.com مکمل یکدیگر بوده و داوطلبان می توانند بسیاری از سوالات خود پیرامون آزمون های مختلف را در این دو سایت بزرگ بدست آورند. سبز مشاور با سابقه بسیار طولانی در بخش مشاوره تحصیلی می تواند تمامی سوالات داوطلبان را پاسخ دهد.

سازمان سنجش و آموزش کشور نیز از طریق دفترچه های آزمون های خود که در سایت sanjesh.org قرار می دهد کمک بسیار زیادی درباره آرمون های خود به داوطلبان می کند. البته شایان ذکر است این دو مرکز یعنی سبز مشاور و سازمان سنجش و آموزش کشور ، ارتباطی با یکدیگر نداشته و دو مرکز کاملا متفاوت از هم می باشند.

نتیجه گیری: پس در صورتی که می خواهید در یک آزمون در سایت سازمان سنجش و آزمون کشور sanjesh.org شرکت نمایید ، حتما قبل از ثبت نام و یا شرکت در آزمون با مرکز مشاوره سبز مشاور sabzmoshaver.com در تماس باشید تا بتوانید بیشترین بازدهی را داشته باشید. امیدواریم از این مطلب راضی بوده باشید.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...