رفتن به مطلب

درخواست افزون شبیه افزونه Ask me anything


پست های پیشنهاد شده

سلام و احترام به همه حامیان وردپرس. 

بنده افزونه ای می خواهم که عملکردی شبیه افزونه Ask me anything داشته باشد ولی ظاهر گرافیکی و زیباتری نسبت به این افزونه داشته باشد. عمکرد افزونه Ask me anything به این صورت است که مخاطبان سایت می توانند بدون نام و ایمیل و ثبت نام سوال خود را از ادمین بپرسند ولی ظاهر بصری زیبایی ندارد. اگر عزیزان دل، افزونه ای می شناسند که پرسش و پاسخ بدون نام را با ظاهر گرافیکی زیبا دارد لطفا معرفی نمایند با تشکر

لینک به ارسال

وقتی این پلاگین را اینستال میکند در در setting آپشنی اضافه میشود مخصوص همین پلاگین. در آنجا یک  tab میبینید با عنوان Custom CSS که میتوانید استایل خودتان را وارد کنید.

معمولا پلاگین ها با استایل مخصوص همراه نیستند علتش هم این است که وب سایت ها استایل مخصوص به خودشان را دارند و باید پلاگین با آن استایل هماهنگ باشد نه اینکه از خودش استایلی داشته باشد. مثلا فرض کنید که شما وب سایتی دارید که همه منو های آن ترکیبی از آبی هستند و دکمه ها و تکست باکسها سایز و بک گراند مخصوص به خودشان را دارند. اگر پلاگینی در سایت شما نصب شود که باتن آن قرمز است و تکستها از فامیلی فونت دیگر استفاده میکنند دیزاین همه سایت به هم میریزد.

البته میتوانید خودتان یک صفحه CSS بسازید که لازم نباشد از آن Custom CSS استفاده کنید. مثلا من دیدم که این پلاگین همه کانتنت را در داخل یک wrapper قرار داده با کلاس ask-me-anything-people حالا فرض کنید که شما میخواهد که باتن شما به رنگ قرمز باشد. کد زیر را یا در همان تب Custom CSS وارد کنید و یا در صفحه استایل سایت خودتان

.ask-me-anything-people .amasubmit {
	background-color: red;
	background-image: none;
}

 

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...