رفتن به مطلب

راه اندازی سایت ارائه کد تخفیف با وردپرس؟


پست های پیشنهاد شده

دوستان من می خوام یک سری تخفیف ها رو به صورت دائم برای مشاغل گوناگون از طریق وبسایت ارائه بدم. بهترین راه راه اندازی سایت چیه؟ وردپرس؟ قالبی هست که بشه ازش استفاده کرد؟

یک نمونه از سایت ارائه کد تخفیف این سایت هست. حدوداا چنین چیزی رو با وردپرس یا پرستاشاپ یا .. می تونم بسازم؟:

سایت نمونه:
 

https://shiraztakhfif.com

 

لینک به ارسال

با ورد پرس و پلاگین ووکامرس میتوانید دقیقا کاری رو که این سایت انجام میده بکنید و صد البته احتیاج به استایل بسیار زیاد دارد که برای همه فریم ورکها هم این موضوع صدق میکند.

سناریو: میخواهید رستورانی اضافه کنید به نام خوشنام که  قیمت چلو کباب برگ  را به جای سی هزار تومان با تخفیف بیست هزار تومان میدهد. 

راه حل:یک محصول به ووکامرس اضافه میکنید به نام "چلوکباب برگ در رستوران خوشنام"  و در قسمت قیمت عادی میزنید 30 هزار تومان و در قسمت قیمت تخفیفی میزنید 20 هزار تومان. بازدید کننده سایت مبلغ را به حساب شما واریز میکند و رسید میگیرد و رسید را به رستوران میبرد.

راه حل بسیار ساده تر و البته ابتدائی: همان محصول را در ووکامرس وارد میکنید. بازدید کننده هیچ وجهی در سایت پرداخت نمیکند و فقط یک برگه تخفیف دریافت میکند که در موقع رفتن به رستوران خوشنام و سفارش چلوکباب برگ آن برکه را ارائه میکند و تخفیف میگیرد. 

البته سناریو میتواند تا جایی که دلتان میخواهد پیچیده شود. مثلا فروشنده ها خودشان محصولاتشان را وارد کنند و دسترسی اختصاصی به ادمین خودشان داشته باشند و غیره.

ویرایش شده توسط agahi1
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...