رفتن به مطلب

فالو یا نوفالو کردن تگ ها و دسته بندی های وردپرس


پست های پیشنهاد شده

سلام

من اتفاقای دیروز به مطلبی برخوردم در رابطه سئو و مطالب تکراری در سایت های وردپرس به این صورت که وقتی برای یک مطلبی ما دسته بندی و تگ اضافه میکنیم ، این مطالب در تمام صفحات سایت تکرار میشه و گوگل به عنوان مطلب تکراری در نظر میگیره

بعد از یکمی تحقیق تو اینترنت خیلیا میگفتن که باید تگ ها حالت فالو داشته باشند ولی نوایندکس باشند همین طور دسته بندی البته اینا در ورژن های قدیمی افزونه Yoast توضیح میدادن الان این افزونه به این شکل هست که مثلا در زیرمنو افزونه سئو : ظاهر جستجو -> طبقه بندی -> دسته ها : نمایش دسته‌ها در نتایج جستجو؟ بلی یا خیر ( دیگه این شکل نیست که ما بگیم فالو بشه ولی نوایندکس بشه )

الان دقیقا باید چیکار کنم ؟ سایت من بیشتر تو ضمینه فیلم و سریال و موزیک هست .

من از تگ ها بیشتر برای دسته بندی اضافه میکنم مثلا فیلم های سال 2018 یا مثلا ژانر فیلم ها : اکشن ، درام و... حالا در کنارش تگ هایی راجع به فیلم یا موزیک هم اضافه میکنم مثلا فیلم ایکس 2018 ، دانلود رایگان فیلم ایکس و... از این قبیل تگ ها

از دسته بندی اصلی وردپرس فقط در خصوص این که فیلم ایرانی هست یا خارجی استفاده میکنم .

حالا یکی بهم کامل توضیح میده که دقیقا به چه صورت باید باشند و دقیقا باید چی فالو باشه و چی نوفالو یا چی ایندکس بشه چی نوایندکس و به چه صورتی باید این تغییرات و اعمال کنم ممنون میشم .

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...