رفتن به مطلب

سوال در مورد گراویتی فرم


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان عزیز وقت بخیر

من از افزونه گراویتی فرم استفاده میکنم، شورک کدش رو داخل یه برگه قراردادم که اون برگه رو آوردم در تنظیمات برگه خانه به برگه ایستا و صفحه اصلی سایت قراردادم و کلا اصول کسب و کار من بر پایه همین گراویتی فرم میچرخه و کار میکنه

خب دوستان حالا من یه فرم دیگه درست کردم مثل همین فرم اصلی سایتم و اومدم در اون فرم حساب کارمندم رو که داره برای من تراکنش ایجاد میکنه رو روی درگاه پرداخت تسهیم کردم که سهم خودش رو برداره و بقیه رو برای من پرداخت کنه و روزنامه تسویه بشم با نفر!

خب حالا من اینجا در این فرم جدید ک ه این شرایط رو داره اومدم در فهرست ها برگه رو ساختم که شرتکد این فرم جدید داخلش هست و با افزونه if menu تعریف کردم که هر موقع کاربر من لاگین کرد تب فرم جدید که مخصوص خودش هست رو ببینه و روی اون اطلاعات مشتری هارو بزنه!

خب حالا من در انهای پرداخت توی تاییده ها یک عکس گداشتم و لینک کردم باز به برگه جدید که فرم داخلشه و میدونید اگه صفحه رفرش بشه میره روی برگه که در قسمت ایستا من پیشفرض گذاشتم و این فرم جدید داخلش نیست!

خب دوستان عزیز من مشکلم اینه که چطور میتونم یه جور دسترسی بدم که بگم نفراتی که ورود میکنن روی سایت بتونن فقط این برگه جدید رو ببینن و بیاد روی صفحه خانگی و برگه ایستا بشه؟

 

عذر خواهی میکنم اگر زیاده گویی کردم:wacko:

ممنون میشم یه راه حل نشونم بدید

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...