رفتن به مطلب

نمایش صفحه پلاس سایت در کنار ایمیل های ارسال شده


پست های پیشنهاد شده

سلام دوباره

من دیدم زمانی که ایمیلی از بعضی از سایت ها ارسال میشه در سمت راست (برای جیمیل فارسی) صفحه پلاس اون سایت نشون داده میشه و میشه سریعا به حلقه اضافش کرد حالا من می خواهم همین کارو انجام بدم. این رو هم بگم که من صفحه ای رو که برای سایتم ساختم با همون ایمیلی است که پروفایل پلاسم رو باهاش ساختم ولی چند باری که اون ایمیل رو وارد می کردم تا در ایمیل ها نشون بده پروفایل خودم رو نشون میداد نه اینکه صفحه پلاس رو راه حلی برای نشون دادن صفحه پلاس در کنار ایمیل وجود دارده؟

post-412-0-67851700-1358941647_thumb.png

لینک به ارسال

وقتی ایمیل شما (ایمیل فرستنده) با ایمیل جی پلاس یکی باشه خودش در کنار ایمیل دریافتی کاربر ظاهر میشه. نیاز به کار اضافه نیست.

لینک به ارسال

وقتی ایمیل شما (ایمیل فرستنده) با ایمیل جی پلاس یکی باشه خودش در کنار ایمیل دریافتی کاربر ظاهر میشه. نیاز به کار اضافه نیست.

خوب وقتی این کارو می کنم به دلیل اینکه من با آدرس ایمیلم یعنی saeedsh0101@gmail.com یک پروفایل پلاس دارم که شخصی هست و بعد با همین ایمیل من سه تا صفحه پلاس هم دارم که یک از اونها برای دنوج است فقط پروفایل خودم رو اونجا نشون میده و تشخیص نمیده که این مربوط به اون صفحه پلاس میشه.

لینک به ارسال

مرتضی جان ایمیل مجزا هم دارم که این هست dnojad@gmail.com ولی چون این ایمیل شخصی نیست و فقط برای سایت ازش استفاده می کنم باید ابتدا یک پروفایل پلاس ثبت کنم تا بعد بتونم یک صفحه جدید توی پلاس درست کنم یک بار هم مدیر همون صفحه که با ایمیل قبلی ساخته ام را به این ایمیل منتقل کردم و وقتی از همین همین ایمیل استفاده کردم باز هم صفحه رو نشون نداد :unsure:

لینک به ارسال

خوب باید پروفایل جدید ثبت کنید. مشکل کجاست؟ بازهم نشون نمیده؟

لینک به ارسال

پروفایل رو ثبت نکردم ولی فکر کنم جواب بده مشکل اینجاست که من می خواهم صفحه بیاد کنار ایمیل نه پروفایل یعنی نمی خواهم که از پروفایل پلاس برای سایت استفاده کنم

ویرایش شده توسط سعید شعبانی
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...