رفتن به مطلب

مشاوره خرید قالب اورجینا و مشکلات کپی رایت و ...


پست های پیشنهاد شده

سلام وقت بخیر

یکی از اقوام آمریکا زندگی میکنه می خواهم از طریق ایشون قالب اورجینال از تم فارست و ... بگیرم و راست چین و... کنم بفروشم در سایت های راست چین و ...

 

ایشون از مسائل کپی رایت و... میترسه سوالاتی داشتم میشه دوستانی که تجربه دارن پاسخ بدن که من بتون فامیلمون رو قانع کنم

 


۱- ترجمه قالب بدون رعایت کپی رایت هست( این رو میدونم) ولی می خوام بدونم چه اطلاعاتی از قالب نیاز هست برای راست چین کردن و...؟ می خوام بدونم فروشنده میتونه متوجه بشه که من قالب رو خریدم و راست چین کردم یا نه؟

2-قطعاً هر قالب یه مشخصه و شماره سریال و.... چیزی داره که بعد از فروش بشه رهگیری کرد. اینکه قالب خریداری شده توسط من بعد از ترجمه و راست چین کردن قابل شناسایی باشه رو چطور می تونید حل کرد؟ به هر حال کل قالب که از بیس طراحی نمیشه؟ یه جا امکان داره ماهیت قالب اصلی دیده بشه و بعد بشه خریدار رو پیدا کرد.


ممنون میشم پاسخ سوالاتم رو با حوصله جواب بدید مهم هست برام 

سپاس بی کران

لینک به ارسال

سلام حدودا میتونم بگم تمامی قالب ها و افزونه هایی که داخل مارکت های ایرانی فروخته می شوند نال شده هستند و داخل ایران برای فروش این قالب ها شما به هیچ مشکلی نمیخورید مردم هم میخرند! البته سایت ژاکت و راستچین مثلا فاکتور خرید شمارو میخوان که بدونن شما این قالب رو اورجینال خریداری کردید و خودتون لایسنس رو غیر فعال کردید که مثلا خدای ناکرده کد مخرب و اینجور چیزا داخلش نباشه!

در حالت کلی شما برای فروش قالب یا افزونه فقط باید تسلط کافی به کد نویسی های مربوط به وردپرس داشته باشید تا پشتیبانی خوبی ارائه بدین و از نظر اینکه صاحب اثر بتونه به شما گیر بده داخل ایران این اتفاق نمیفته که البته یکی از آرزوهای من هست که قانون کپی رایت تصویب بشه و دیگه این کپی برداری ها وجود نداشته باشه!

لینک به ارسال

سپاس از پاسختون

 

مشکل من برای کپی رایت خودم نیستم که داخل ایران هستم برای اون دوستمون که آمریکا زندگی میکنه و اون قرار با اکانت خودش قالب بخره و به من بده برای راست چین و ...

لینک به ارسال

سلام

فروش پوسته به هر طریقی بجز خرید لایسنس کامل غیرقانونی هست.

راه درست اینه که شما فقط راست چینی و فایل زبان رو بصورت یک پوسته فرزند به فروش برسونید.

پیگیری یک کلی یک پوسته به همراه فارسی سازش به این راحتی نیست ولی فروش مال غیر هست در هر صورت دزدی کار دیگران هست فرقی نمیکنه چه سایتی و چه کسی باشه اینکار از بیس اشتباهه.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...