رفتن به مطلب

هاست پر سرعت وردپرس باید چه امکاناتی دارا باشد؟


پست های پیشنهاد شده

هاست وردپرس خوب و با کیفیت همواره باید همیشه دارای پشتیبانی ۲۴ساعته، سرعت بالا، امنیت کافی و قیمت مناسب باشد. برای خرید  بهترین هاست باید به چند مورد بخصوص توجه بالایی داشته باشید همانند: همچون میزان فضای میزبانی Hosting space، پهنای باند بالا Bandwidth و بک آپ گیری منظم و پشتیانی درتمام ساعات روز، ماه، سال دارا باشند. هر شرکت فروش هاست امکانات و خدمات منحصر به فردی دارا هستند. در مجموع ۱۰ مورد ازامکانات اصلی و بسیار مهم برای خرید بهترین هاست را برای شما شرح خواهم داد.

wordpress.jpg

  1. فضای میزبانی

به میزان فضایی که شرکت ارائه دهنده هاست در اختیار شما قرار می دهد تا عکس، محتوا، متن، فایل صوتی و تصویری خود را در آن اپلود نمایید. شرکت های فروش هاست میزان فضای میزبانی وب خود را در طرح های متفاوت تقسیم بندی نموده اند تا افراد بتوانند بسته به نوع و میزان استفاده خود از سرویس های هاست وردپرس استفاده نمایند. البته تفاوت هایی در بین شرکت ها در ارائه سرویس نیز وجود دارد.

  1. پهنای باند

پهنای باند یا همان bandwidth  به مقدار ترافیک مصرفی کاربران در وب سایت گفته می شود. برای مثال پهنای باند درطرح یک شرکت هاستینگ ۲۰ اختصاص یافته است، به معنی اینکه به طور همزمان فقط ۲۰ کاربر می توانند از پهنای باند استفاده نمایند وارد صفحه وب سایت گردند. به مقدار دانلود کاربران نیز بستگی دارد.

در اکثر شرکت های خدمات دهنده هاستینگ  میزان پهنای باند براساس  بازه زمانی ماهانه و برحسب گیگابایت مورد محاسبه قرار می گیرد.

  1. دیتابیسDatabase

دیتابیس به بانک اطلاعاتی برای ذخیره اطلاعات وب سایت گفته می شود. برای راه اندازی وب سایت های وردپرسی از دیتابیس MySql استفاده می شود. در طرح های مختلف هاست وردپرس تعداد دیتابیس معمولأ از ۱  شروع می شود.

  1. کنترل پنل مدیرCpanel

واسط بین هاست و مدیر وب سایت هست. همینطور که کاربر برای اتصال به محیط کاربری سیستم کامپیوتر نیاز به واسطی همچون ویندوز دارد. کنترل پنل نیز واسطی برای مدیر سایت قرار گرفته است تا فرد بتواند برای مدیریت کلی وب سایت خود از قبیل فایل، ایمیل ها، بک آپ گیری Backup و غیره از کنترل پنل مدیر استفاده و دسترسی کامل داشته باشد.

  1. پشتیبان گیری مناسب

بک آپ گیری کل وب سایت را پشتیبان گیری می نامند. پشتیبان گیری مناسب هر شرکت خدمات دهنده هاست وردپرس باید به صورت اتوماتیک در بازه زمانی روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه از وب سایت های میزبانی دهنده خود بک آپ گیری  کامل تهیه نماید. همچنین کاربران میزبان هاست نیز می توانند خود از وب سایت خود بک آپ گیری نمایند.

hamyaran-net-wordpress-2.jpg

  1. اد آن دامین

اد آن دامین همان دامنه اضافی هاست است. بعضی از شرکت های هاستینگ وردپرس در دسته بندی طرح های فروش هاست وردپرس خود برای کاربر خدمات اد آن دامین اضافی قرار می دهند. یعنی به کاربر اجازه می دهند به جزء دامنه اصلی وب سایت خود، دامنه دیگری را بر روی فضای میزبانی هاست خود راه اندازی نماید.

اغلب شرکت های هاستینگ فروش هاست وردپرس ارزان و هاست وردپرس رایگان  خدمات اد آن دامین اضافه نامحدودی ارائه می دهند. دارای هاست بسیار نامناسب و بی کیفیت هستند. پیشنهاد می کنم هیچ وقت به دنبال همچنین شرکت های هاست برای سایت خود نباشید.

منبع: شانی وب

 

ویرایش شده توسط saeedebrahimi
لینک به ارسال

سلام

من در گوگل سرچ کردم و در تایپیک زیر به افزنه ی WordBB  پیدا کردم نصب کنید شاید کارتون بشه

 

http://forum.wp-persian.com/topic/15638

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...