4 پست در این موضوع قرار دارد

سلام دوستان

من یه افزونه میخوام که کاربر بعد از پرداخت هزینه بتونه با ما چت آنلاین کنه.

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

سلام

می خواهید مشتریان در تیکت با شما چت کنند؟

1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

تیکت نه در واقع مشتری هزینه ای رو پرداخت میکنه تا با مشاور یک چت آنلاین داشته باشه و مشاوره بگیره

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
در 15 دقیقه قبل، mehditalaei گفته است :

تیکت نه در واقع مشتری هزینه ای رو پرداخت میکنه تا با مشاور یک چت آنلاین داشته باشه و مشاوره بگیره

فکر نکنم همچین چیزی تو پشتیبانی انلاین وجود داشته باشه

شما باید یک درگاه بسازی با امکان پرداخت تا اگه فردی پرداخت کرد با تاییدیه بهش مشاوره بدین

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • مطالب مشابه

    • توسط mehrabi
      با سلام
      یه افزونه پشتیبانی میخوام شبیه support-ticket که بشه تعداد نامحدود فرم ایجاد کرد و هر کدوم رو توی یه صفحه یا یه پست قرار داد. چه همین افزونه رو ویرایش کنید چه طراحی جدید. فقط لطفا هزینه رو بالا نگید.
      فقط:
      1. کاربران عضو بشن و تیکت های هر کابر داخل نام کاربری خودش نشون داده بشه، یعنی اول اینکه عضویت داشته باشه دوم اینکه به جای لیست تیکت ها لیست کاربران رو نشون بده.
      2. قابلیت افزودن انواع فیلد از جمله فیلد آپلود رو داشته باشه و نوع فایل رو هم بشه تعیین کرد. (فیلد آپلود رو افزونه support-ticket نداره.)
      3. بشه دسته برای تیکت ها ایجاد کرد که کاربر هنگام ارسال تیکت، دسته مورد نظر خودش رو انتخاب کنه.
      4. درجه بندی داشته باشه مثلا فوری، خیلی فوری، متوسط، (تعداد درجات و نوشته اش قابل تعریف توسط مدیر باشه.)
      یه جوری هم به مدیر اطلاع داده بشه که فلان کاربر تیکت جدید ارسال کرده یا به تیکت پاسخ داده، مثلا رنگش قرمز بشه، یه یه کادر کوچیک جلو اسمش نمایش داده بشه که توش نوشته باشه مثلا تیکت جدید. همچنین کاربرانی که تیکت جدید ارسال می کنند، اسمشون بیاد اول لیست، که نخوام همه لیست رو بگردم.
      اگه بشه ارسال ایمیل هم داشته باشه بشه بد نیست. (از طریق smtp خیلی بهتره) هم برای اطلاع به کاربر و هم برای اطلاع مدیر. البته هر دو قابل تنظیم باشه. (هم تنظیم اینکه آیا ارسال بشه یا نه و هم تنظیم متن ایمیل)
      تشکر از همه
    • توسط mehrabi
      با سلام
      اول اینکه سرچ زدم چیزی که می خواستم پیدا نکردم
      دنبال یه افزونه پشتیبانی درست و درمون می گردم. رایگان باشه بهتره،
      برای پشتیبانی آنلاین نمی خوام.
      قابلیت های زیر رو داشته باشه:
      1. کاربر ثبت نام کنه و بتونه تیکت های خودش رو ببینه.
      2. قابلیت اضافه کردن فیلد داشته باشه.
      3. اگه بشه قسمت مدیریتش هم لیست افراد رو نشون بده نه لیست تیکت ها رو. (البته این زیاد مهم نیست)
      افزونه support ticket افزونه خوبیه قابلیت افزودن فیلد رو داره، ولی مخصوص کاربران نیست. همچنین فیلد آپلود فایل رو هم نداره.
      افزونه همیار تیکت هم کد می ده، من می خوام کاربر وارد بشه و تیکت های خودش رو ببینه.
      کسی می تونه افزونه support ticket رو ویرایش کنه و چیزی که می خوام در بیاره؟