رفتن به مطلب

دسته بندی و مجموعه بندی مشتریان ووکامرس


nikdad

پست های پیشنهاد شده

سلام. 

من میخوام مشتریان سایت فروشگاهیم رو که خرید میکنند دسته بندی کنم که زمانی که خریدشون رو انجام میدن به کارمند مربوط به هر مجموعه در شرکت ایمیل بیاد.

یعنی یک مجموعه مشتریان A دارم که زمانی که از سایت خرید میکنن،برای ادمین مجموعه A یک ایمیل و یا پیامک بیاد که شما یک سفارش جدید دارید. میشه لطفا راهنمایی کنی که چطوری میتونم این کار رو انجام بدم؟

ویرایش شده توسط nikdad
لینک به ارسال

اگر هم دسته بندی نشه میخوایم که یک فیلدی در تعریف مشتری هنگام ثبت نام در ووکامرس باشه که با توجه به اون فیلد سفارش های مشتری به ایمیل هایی که به فیلدها متصل هست ارسال بشه. 

 

لینک به ارسال

خب ببینید شما اول باید با یک متا مشخص کنید که مشتری قرار هست در کدوم دسته قرار بگیره.

بعد ما در خرید موفق یک هوک داریم به اسم woocommerce_payment_complete که میتونید ارسال ایمیل رو داخلش قرار بدید:

add_action( 'woocommerce_payment_complete', 'so_payment_complete' );
function so_payment_complete( $order_id ){
    $order = wc_get_order( $order_id );
    $user = $order->get_user();
    if( $user ){
        // do something with the user
    }
}

اگه این هوک جواب نداد، دو تا هوک دیگه هم داریم:

woocommerce_order_status_completed 
woocommerce_payment_complete_order_status 

 

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...