Bright Moon

نمونه قرارداد طراحی سایت

4 پست در این موضوع قرار دارد

سلام.

خودم دنبال همچین چیزی بودم، گفتم شاید به درد شما هم بخوره:

________________________________________________________________________

بسمه تعالی

قرارداد طراحی تارنما

طرفین قرار داد

این قرارداد فی مابین ................. به نمایندگی آقای/خانم ................. به شماره شناسنامه ................. و کد ملی ................. به نشانی و تلفن ................. و آدرس پست الکترونیک ................. که از این پس در این قرار داد کارگذار نامیده می شود و از یک طرف ................. به نمایندگی آقای/خانم به شماره شناسنامه ................. و کد ملی ................. به نشانی ................. و تلفن ................. و آدرس پست الکترونیک ................. که از این پس در این قرارداد کارفرما نامیده می شود، به شرح ذیل منعقد و طرفین قرارداد متعهد به اجرای مفاد آن می باشند.

ماده 1: موضوع قرار داد

طراحی تارنمای کارفرما با مشخصات

.................

ماده 2: مبلغ قرارداد

مبلغ قرارداد با توجه به مشخصات آمده در بند 1 این قرارداد و 3 درصد مبلغ کل قرار داد به عنوان پشتیبانی سالانه، به مبلغ ................. ریال می باشد.

1-2: کارفرما متعهد می شود که 3 درصد مبلغ کل قرار داد را به عنوان هزینه پشتیبانی در زمان عقد یا تمدید قرار داد به کارگذار پرداخت نماید.

2-2: کارفرما می تواند با اعلام عدم نیاز به پشتیبانی در بخش مشخصات ماده 1 قرار داد، از پرداخت 3 درصد هزینه پشتیبانی سالانه معاف گردد.

ماده 3: شرایط پرداخت

مرحله اول: پرداخت 50 درصد مبلغ قرار داد به عنوان پیش پرداخت از سوی کارفرما

مرحله دوم: پرداخت 50 درصد باقی مانده مبلغ قرار داد پس از تحویل کار و تأیید کارفرما

ماده 4: شروع قرارداد

قرارداد از تاریخ امضاء و تبادل آن توسط طرفین و پرداخت مبلغ پیش پرداخت، نافذ، معتبر و لازم الاجرا است.

ماده 5 : تاریخ تحویل تارنما

تاریخ تحویل تارنما طبق مذاکرات انجام شده و توافق طرفین، تاریخ ...................... می باشد.

ماده 6: مدت زمان قرار داد

مدت زمان اعتبار این قرار داد از زمان تحویل به مدت یک سال می باشد.

1-6: مدت زمان قرار داد منوط به اجرای کلیه مفاد آن توسط طرفین می باشد.

2-6: کارگذار متعهد می شود که در طول قرار داد کلیه مشکلات فنی مربوط به تارنما را برطرف نماید.

3-6: کارفرما متعهد می شود که پس از تحویل نهایی و عقد قرار داد، در قبال درخواست اضافه کردن ویژگی های جدید به تارنما، هزینه قید شده مربوطه در تارنمای کارگذار را بپردازد.

4-6: در صورت ثبت نشانه تارنما توسط کارگذار، کارفرما متعهد می شود که هزینه سالانه مربوط به تمدید دامین را طبق تعرفه روز به کارگذار پرداخت نماید.

5-6: کارگذار هیچ گونه مسؤلیتی در قبال نشانه هایی که توسط کارفرما در جایی غیر از تارنمای کارگذار ثبت شده اند را نخواهد داشت.

6-6: کارگذار موظف به تأمین امنیت تارنما مطابق با استاندارد های موجود می باشد.

7-6: کارگذار هیچ گونه مسؤلیتی در قبال در اختیار قرار گرفتن اطلاعات امنیتی تارنما به افراد غیر را ندارد.

ماده 7: تمدید قرارداد :

پس از پایان مدت زمان قرارداد، با پرداخت 3 درصد کل مبلغ قرارداد به عنوان هزینه پشتیبانی،این قرارداد قابل تمدید خواهد بود.

ماده 8: فسخ قرارداد :

قرار داد از نوع لازم تلقی شده و تنها در موارد زیر قابل فسخ می باشد.

1-8: قصور در پرداخت به موقع توسط كارفرما كه به موجب آن، قرار داد می تواند از سوی کارگزار فسخ و كارفرما موظف به پرداخت تمام مبلغ كار انجام شده توسط كار گزار به اضافه خسارات احتمالی حاصله به کارگزار می باشد.

2-8: قصور کارگزار در تحویل به هنگام کار. که در این صورت قرارداد می تواند از سوی کارفرما فسخ شود به شرط آن که کلیه هزینه کارهای انجام شده از سوی کارفرما با کسر خسارات احتمالی به کارگزار پرداخت شود و در مقابل کارگزار نیز موظف به تحویل کلیه اطلاعات و کارهای انجام شده به کارفرما می باشد.

3-8: توافق طرفین قرار داد.

ماده 9: فورس ماژور:

در صورت بروز هرگونه اشکال به علت وجود فورس ماژور طبق تعاریف سازمان برنامه و بودجه (از قبیل سیل، زلزله، جنگ، اعتصاب و غیره) هیچ گونه مسئولیتی متوجه کارگزار نخواهد بود.

ماده 10: حل اختلاف:

در صورت بروز اختلاف فی ما بین طرفین قرارداد، در صورتی که توافقی در مذاکرات حاصل نشد، شورای عالی انفورماتیک به عنوان مرجع رفع اختلاف مقرر گردیده است.

ماده 11: نسخ قرارداد

این قرار داد در تاریخ…….در 11 ماده و 12 تبصره در دو نسخه که اعتبار یکسان دارند تنظیم و به امضای آقای/خانم……. به عنوان نماینده كارگزار و آقای/خانم ………. به عنوان نماینده كار فرما رسید.

نماینده کارفرما

نام و نام خانوادگی

امضاء

تاریخ

نماینده کارگذار

نام و نام خانوادگی

امضاء

تاریخ

________________________________________________________________________________

نسخه word هم ضمیمه شده.

منبع: webone

یا علی

WebDesignContract.doc

ویرایش شده در توسط Light Moon

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

این قراردادی که الان پیوست کردم هم خیلی خوبه ، کامله کامله

منبع : silvercover.me

SampleContractFormsilvercover2.zip

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

ممنون از شما

منم به عنوان شخص حقیقی میتونم قرارداد ببندم یا فقط باید شرکت داشته باشم تا سایت طراحی کنم؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

حقیقی هم میشه. تعهدهاش همش گردن خودتون میشه. یه قرارداد سوری بین شما و کارفرما. از نظر قانونی ارزش داره اما مالیات بهش نمیخوره. (امیدوارم یهو خفت نکنن مالیات همش رو بگیرن :D )

اما وقتی طرف حساب شما شرکت های دولتی باشن که بخوان با اون قرارداد شما تسویه حساب کنن و موارد مالیاتیش رو طی کنن، حتماً باید شرکت ثبت شده باشه.

توی این مورد من میرم قراردادم رو با مهر شرکت های آشنا میبندم.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • مطالب مشابه

    • توسط webdesign
      درج محتوا به طور مرتب
      حتماً این توصیه را بارها شنیده اید:
      گوگل وب سایت هایی را دوست دارد که همواره آپدیت میشوند، پس سعی کنید به طور مرتب محتوای جدید در سایتتان قرار دهید.
      خوب باید بگویم که بر حسب تجربیاتم این بزرگترین دروغ در سئو است!
      در سال 20100 اولین وبلاگ خودم را راه اندازی کردم و به طور پیوسته و مرتب مطالب جدید در آن قرار دادم و آپدیتش کردم و تقریباً هر هفته حداقل یک مطلب جدید در وبلاگ میگذاشتم زیرا این توصیه ای بود که از اکثر کارشناسان سئو شنیده بودم.
      خوب فکر میکنید بعد از این میزان تلاش و قرار دادن صدها مطلب جدید در وبلاگ، چه نتیجه ای گرفتم؟ وبلاگم در صفحه 5 گوگل قرار گرفت!
      پس تصمیم گرفتم با انجام تست های زیاد متوجه شوم که آیا آپدیت کردن و قرار دادن مطلب به صورت مرتب در سایت تأثیری بر روس سئو آن سایت و رتبه اش دارد یا نه. در آخر به این نتیجه رسیدم که قرار دادن محتوای جدید به طور مرتب در سایت تقریباً هیچ تأثیری بر روی رتبه سایت ندارد.
      اگر منطقی فکر کنید میبینید که این مسئله حقیقت دارد:
      هدف اصلی گوگل نشان دادن بهترین نتایج به کاربر میباشد. حتی اگر این نتیجه از سایتی باشد که 2 سال است آپدیت نشده.
      بیایید این مسئله را با یک مثال بررسی کنیم:
      مدتی پیش مشغول کار بر روی یک پروژه بودم و زمان برای ایجاد مطلب جدید و قرار دادن در سایت خودم نداشتم و تقریباً بیشتر از 22 ماه بود که سایت آپدیت نشده بود در این حالت با توجه به توصیه معروف مبنی بر آپدیت به طور مرتب، اصولاً رتبه سایت من باید افت میکرد ولی در مدت این 2 ماه این اتفاق افتاد:
      نه تنها رتبه افت نکرد بلکه به میزان 24.13% بهبود هم پیدا کرد.
      چطور چنین چیزی ممکن است؟
      من این 2 ماه را صرف تبلیغ محتوایی کردم که در حال حاضر در سایت بود و سعی کردم که بازدیدشان را بالا ببرم.
      محتوای باکیفیت کافیست!
      چند وقت پیش در کنفرانسی شرکت کرده بودم، یکی از سخنرانان چیزی گفت که مرا بسیار متعجب کرد:
      همین که محتوای باکیفیت ایجاد کرده و در سایت بگذارید باعث بهبود رتبه سایتتان خواهد شد.
       میدانم که این حرف و ادعا به نظر کاملاً منطقی می آید ولی به تنهایی کارساز نیست. تجربه به من نشان داد که همیشه هم محتوای باکیفیت جوابگو نیست. به جرأت میتوانم بگویم که 100% محتوای وبلاگ من مطالب باکیفیت و دسته اول بود ولی تأثیری بر روی رتبه ام نداشت و من در همان صفحه 5 گوگل متوقف شدم. با اینکه محتوای وب سایت من در مقایسه با سایت های رقیب بسیار بهتر بود ولی نتیجه ای که باید میگرفت را نگرفت.
      حالا دلیلش را میدانم:
      من به درستی مطالب و مقالات خود را تبلیغ نکرده بودم!
       بله درسته که مطالب من تعدادی از افراد را جذب کرد و تا حدی هم ایجاد ترافیک برای وبلاگم کرد ولی من از طریق آن ها هیچ بک لینکی نگرفتم. و فکر کنم دیگر احتیاجی به گفتن نیست که بدون بک لینک هرگز نمیشود در صفحه اول گوگل قرار گرفت.
      امروزه بر اساس آمار هر روز تقریباً 2 میلیون مطلب جدید در وب سایت ها منتشر میشود و شما اگر میخواهید بین این حجم مطالب جدید، متمایز بوده و ترافیک بیشتری جذب کنید باید محتوای خود را به درستی تبلیغ کرده و بک لینک های قوی برای آن ایجاد کنید.
       در واقع قرار گرفتن در صفحه اول گوگل در نتیجه تولید محتوا و آپدیت کردن به طور مرتب نیست، بلکه در نتیجه داشتن استراتژی مناسب برای تبلیغ محتوا میباشد.
      تبلیغ کردن محتوا کافیست!
      همانطور که تا اینجا دیدید من به شدت طرفدار تبلیغ کردن محتوا هستم ولی یک نکته وجود دارد: شما قبل از هر چیز باید محتوای مناسب را روی سایتتان داشته باشید.
       برای مثال فرض کنید محتوای خود را در وب سایت های مختلف تبلیغ میکنید و سعی میکنید افراد بیشتری از آن بازدید کنند، اگر مطلب شما برای بازدیدکننده جالب و کارآمد نباشد مسلماً باز هم فایده ای نخواهد داشت و از همه مهمتر کاربران آن را به اشتراک نمیگذارند.
      من تجربه ای در این زمینه داشتم که با شما به اشتراک میگذارم:
       روزی مطلبی در وبلاگم منتشر کردم که نسبت به تمام مطالب قبلی بازخورد متفاوتی داشت و به شدت از آن استقبال شد. موضوع مطلب این بود: چگونه بیل کلینتون برای مراسم عروسی دخترش وزن خود را کم کرد؟
       همین مطلب به تنهایی در یک روز هزاران بازدیدکننده داشت. درسته که ترافیک سایت بالا رفت و لایک های زیادی هم دریافت کرد ولی هیچ بک لینکی دریافت نکرد. و بعد از این هیاهو و حجم بازدید من باز هم در همان صفحه 5 بودم. در واقع با وجود تبلیغات و دریافت ترافیک خوب باز هم چیزی کم بود و آن عدم کارآمدی و جذابیت مطلب برای گرفتن بک لینک و اشتراک گذاشته شدن توسط کاربران بود.
       منبع : طراحی سایت وب وان
    • توسط webdesign
      فرم های کوتاه
      سعی کنید اطلاعاتی را از کاربر بخواهید که واقعاً مورد نیاز است و از قرار دادن فیلدهای اضافی در فرم ها خودداری نمایید. معمولاً کاربران تمایلی به پر کردن فرم هایی که اطلاعات خیلی شخصی میخواهند، ندارند. چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری راجع به کاربر دارید بعد از ثبت فرم میتوانید از طریق ایمیل آن اطلاعات را درخواست کنید. پس از دریافت اطلاعات اضافه و غیر ضروری خودداری کنید و سعی کنید فیلدهای مشابه در فرم قرار ندهید برای مثال چند فیلد شماره تلفن
      در نهایت
       بعد از پر کردن فرم و ثبت آن توسط کاربر از کاربر تشکر کرده و فیدبک بدهید. ایجاد یک فرم استاندارد و کاربرپسند شانس شما را برای جمع آوری اطلاعات و تبدیل یک بازدید کننده به کاربر دائمی وب سایت را افزایش میدهد.
       
      استفاده از فرم های عمودی
      فرم های عمودی نسبت به فرم های افقی و چند ستونه، کاربرپسندتر هستند به خصوص در فرم های طولانی. بهترین حالت این است که تمامی فیلدها در یک صفحه از بالا تا پایین قرار بگیرند بدون اینکه کاربر نیاز به اسکرول کردن برای دیدن ادامه فرم داشته باشد.
       فرم های افقی تنها در صورتی که فرم خیلی کوتاه باشد مثلا فقط نیاز به وارد کردن ایمیل و رمز عبور باشد میتوانند به کار برده شوند. در غیر این صورت کلا بهتر است فرم را به صورت عمودی طراحی نمایید.
       همچنین فیلدهای فرم باید یک ترتیب منطقی داشته باشند مثلاً بعد از نام همیشه نام خانوادگی را قرار میدهیم و بعد فیلدهای دیگر. برای مثال ترتیب نام، ایمیل، نام خانوادگی یک ترتیب غیرمنطقی میباشد.
      سهولت در خواندن و اسکن کردن فرم
      همانطور که میدانید کاربران در وب سایت ها معمولاً مطالب را اسکن میکنند یعنی نگاه اجمالی به همه مطالب می اندازند تا مطلب مورد نظر خود را پیدا کنند یا تصمیم بگیرند که چه عملیاتی را در سایت انجام خواهند داد. همین مسئله برای فرم ها هم صدق میکند. کاربر با دیدن فرم باید به سرعت متوجه شود که آن فرم چه کاربردی دارد و چه اطلاعاتی میخواهد.
      ویژگی های مورد نیاز برای اینگونه فرم ها عبارتند از:
      • تضاد یا کنتراست: متن ها فرم باید کوتاه و به راحتی قابل خواندن باشند. هرگز از رنگ های مختلف در فرم استفاده نکنید و سعی کنید همان حالت استاندارد و رایج نوشته تیره بر روی زمینه روشن را به کار ببرید.
      • گروه بندی و فاصله گذاری: اطلاعات مشابه را در فرم های طولانی گروه بندی کنید. برای مثال در زمان جمع آوری اطلاعات پرداخت: اطلاعات مربوط به حمل و نقل، آدرس،  کد پستی و ... در یک گروه قرار دهید. فاصله بین برچسب ها و فیلدهای مربوط به آن ها را با دقت قرار دهید تا کاربر به راحتی متوجه شود که کدام برچسب و عنوان متعلق به کدام فیلد میباشد.
      • پایان مشخص: دکمه ثبت یا پایان را به طور مشخص و بزرگ قرار دهید. متن داخل دکمه باید دقیقاً به کاربر بگوید که با فشار دادن آن چه اتفاقی خواهد افتاد مانند کلمه  های ثبت، پرداخت یا مرحله بعد. در صورت انجام عملیات ثبت، حتماً کاربر را از تمام شدن عملیات و ثبت شدن کامل فرم مطلع نمایید.
      قرار دادن برچسب های شناور

        همیشه در مورد اینکه آیا باید از متن های راهنما و کمکی در فیلدهای یک فرم استفاده کرد یا نه بحث های زیادی بوده است. مشکل اصلی استفاده از این متن ها زمانی است که با کلیک کردن بر روی فیلد مورد نظر، متن راهنما همچنان درون فیلد باقی میماند و کاربر برای وارد کردن اطلاعات مجبور به پاک کردن آن میشود.
       اگر نیاز به استفاده از متن و برچسب های راهنما دارید سعی کنید آن ها را به صورت تعاملی و واکنش گرا قرار دهید یعنی با کلیک کردن کاربر برچسب جا بجا شده و به سمت بالا برود. به اینگونه برچسب ها برچسب شناور میگویند. همچنین این حالت حرکت برچسب باعث جلب توجه کاربر و جذابیت هم میشود.
      فرمت گذاری یا ماسک فیلد
      گذاشتن فرمت یا ماسک برای فیلد به این معنی است که در زمان تایپ و وارد کردن اطلاعات توسط کاربر در یک فیلد، آن فیلد به طور خودکار به اطلاعات ورودی کاربر یک فرمت خاص میدهد. برای مثال جدا کردن روز و ماه و سال یا جدا کردن کد منطقه در شماره تلفن و ... به طور خودکار. این کار از بروز خطاهای احتمالی در زمان تایپ جلوگیری کرده و ورود اطلاعات را برای کاربر آسان تر می نماید.
      به مثال زیر توجه نمایید، یک شماره تلفن در فرمت های مختلف:
      • (000) 000-0000
      • 000-000-0000
      •  0000000000
      کاربر میتواند شماره تلفن را به هر 3 مدل بالا وارد کند، چطور باید تشخیص دهد که فرمت درست و مدنظر شما کدام است؟ اینجاست که ماسک فیلد یا همان فرمت گذاری به کمکتان می آید. با استفاده از این ویژگی خود فیلد به طور خودکار کاربر را راهنمایی میکند و کاربر بدون فکر کردن تنها نیاز دارد که شماره را وارد کند. (این کار همچنین باعث راحتی کاربران موبایل میشود چون دیگر نیازی به سوئیچ کردن بین اعداد و نوشته در کیبورد ندارند).
      ایجاد فرم های سازگار با کیبورد
      از آنجایی که نمی دانید کاربر با استفاده از چه دستگاهی اقدام به پر کردن فرم می نماید باید طراحی فرم به گونه ای باشد که چه در موبایل و چه در کامپیوترهای خانگی به راحتی قابل پر کردن باشد. پس با در نظر گرفتن کیبوردهای موجود در دستگاه های مختلف، فیلد های فرم را متناسب با آن ها طراحی نمایید.
      در دسکتاپ، کاربر باید بتواند بدون نیاز به کلیک کردن بر روی هر فیلد، فیلد ها را به ترتیب پر کرده و به طور اتوماتیک با پر کردن فیلد یا فشار دادن دکمه های tabb یا enter ، جلو برود. سایت w3.org مجموعه کاملی از کیبوردها را ارائه کرده است.
      در موبایل، نوع کیبورد را با نوع داده ای که مورد نیاز است هماهنگ تنظیم نمایید. اگر داده ورودی از نوع حروف میباشد، از کیبورد آلفا و برای اعداد از کیبورد  numeric استفاده کنید.
      حالت تشخیص اتوماتیک
      سعی کنید فیلدها را طوری طراحی کنید که در صورت برخورد با کاراکترهای خاص و کلمات مشخص، به کاربر پیشنهاداتی را برای پر کردن فیلد ارائه کنند. درست مانند سیستم جستجوی گوگل که به محض تایپ کردن یک کلمه تعداد زیادی پیشنهاد به کاربر ارائه میکند. مثلاً در فیلد ایمیل به محض تایپ شدن عبارت web@g... ، گزینه web@gmail.com به کاربر ارائه شود.
      مزایای این کار:
      • پر کردن فرم برای کاربر راحتتر میشود به خصوص در موبایل
       • از اشتباهات تایپی کاربر جلوگیری میشود.
      منبع : 7 نکته کاربردی در طراحی فرم های استاندارد
    • توسط behi13
      شرکت پارسا اندیشان پرسام برای تکمیل کادر شرکت زیر مجموعه خود ( گروه مهندسی آرون ) نیازمند نیروی های متخصص زیر است .
      # خانم یا آقا طراح مسلط کامل به برنامه نویسی از بیس ( در توضیحات شخص متقاضی بتواند پروژه هایی مانند اپارات و دیجی کالا را کاملا طراحی کنند )
      # خانم یا آقا سئو کار حرفه ای
      ------شرایط کار--------
      1: ساعت کاری تمام وقت 9الی5.
      2: پاره وقت به صورت توافقی در تعداد روز.
      3: حقوق به صورت توافقی .
      4: بیمه هم حق بیمه پرداخت میشود .
       
      تماس : مهمندس مقدم جهت مصاحبه و قرار کاری
      09128916390
      شماره تماس : 44228398
    • توسط raha9468
      در حال حاضر با توجه به احتیاج روز افزون ارتباطی آنلاین و اینترنتی، مدارس هم به سوی طراحی سایت برای مدرسه.هاجذب شده.اند تا به این وسیله قادر باشند به آسانی با والدین و مسئولین مدرسه ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر برقرار کنند. ازهدف.های اصلی طراحی سایت مدارس ارتباط مسئولین مدرسه با والدین و خود دانش آموز است. مدارس در حال حاضراصلی.ترین شیوه.شان به منظور عرضه بهتر خدمات به دانش آموزان و خانواده.ی های آنها را بایست در خدمات اینترنتی و غیرحضوری مشاهده نمود.

      مدیران مدارسی که خواهان آن هستند تا به راحتی با والدین و دانش آموزان در ارتباط باشند و خدماتی نظیر ارائه جزوات و کتب آموزشی، نشان دادن خبرها و اطلاعیه.های مدرسه، صدور نتیجه.های امتحان.های دانش آموزان مدرسه، نظرسنجی.هایگوناگون درباره بهبود امکانات مدرسه، ثبت نام آنلاین و پرداخت شهریه و سایر حساب.ها به.صورت آنلاین، فرستادن پیامک و ایمیل به گروه.های گوناگون از جمله معلمان، کارمندان، والدین و دانش آموزان و غیره بپردازند می.توانند از این گونه طراحی وب سایت. ها بهره بگیرند.

      سایت.های مدارس گونه.ای از سایت می.باشند که به صورت آنلاین و یا آفلاین به زمینه.های مدارس در عرصه ها و مسئله.هایمختلف کمک می.کنند. طراحی سایت مدارس با مبنا قرار دادن موضوعات متنی و نمایشی، بایست گرافیک خاص خود که دربرگیرنده قابل خواندن بودن محتوا در آن، نشان دادن امکانات بدون شلوغ بودن صفحه.ها و غیره طراحی گردد.

      معلمان، اساتید، مدارس و آموزشگاه.ها و بقیه اشخاصی که با مقوله آموزش و مدرسه.های تحصیلی درگیرند می.توانند با داشتن یک سایت حرفه.ای و خوب، ارتباط مناسبی با مخاطبین و دانشجویان و دانش آموزان خود داشته باشند.

      امکانات فهرست شده در زیر، گوشه.ای از امکاناتی ست که به.وسیله طراحی سایت مدارس، قادر هستید در اختیار داشته باشید:

      نشان دادن فعالیت.های مدارس

      ارائه ریز نمرات و فعالیت.های هر یک از دانش آموزان در مدرسه

      جذب دانش آموزان و دانشجویان

      خبرهای مدارس و انجمن اولیا و مدرشه

      دریافت نظرات کاربران و استفاده کنندگان از تجهیزات مدارس به.وسیله ایمیل و نظرات

      پدید آوردن پنل اس ام اس برای ارتباط با دانش آموزان و والدین و معلمان

      نکته پراهمیت برای شما در طراحی وب سایت ، بهره برداری و فراهم آوردن کارآیی لازم برای امور مدارس است. شما بایست در موتورهای جستجو در عرصه واژه ایی مخصوص در رتبه بالایی قرار بگیرید، که توسط مخاطبان مشاهده شوید. به این دلیل که در حال حاضر جستجو در باره هر موضوعی به.وسیله موتورهای جستجو نظیر گوگل صورت می.پذیرد.

      شما اگر می.خواهید طراحی سایت مدارس خوبی برای مدرسه خود داشته باشید، به شما توصیه می.کنیم همه اصل.های سئوسایت را مرور کنید و یا از شرکت طراحی سایت ما مشاوره بگیرید و بعد شروع به طراحی سایت کنید. به این دلیل که در صورت اجرای غیر اصولی طراحی سایت به غیر از دست دادن هزینه.ای که برای آن صرف کرده.اید چیزی عایدتان نخواهد شد.

       

      خصوصیات طراحی سایت مدارس

      خصوصیت مهم طراحی سایت مدارس، شناساندن یک مرکز مدارس و تجهیزات مدارس اش در قالبی زیبا و گرافیکی چشمنواز است.

      برای اینکه قادر باشید طراحی سایتی مناسب پدید آورید، بایست نکته.های مهمی را لحاظ کنید مثلاً:

      منتشر کردن خبرها و اطلاعیه.ها

      ثبت نمرات در اینترنت و عرضه کارنامه اینترنتی

      پدید آوردن انجمن گفت و گو برای ارتباط اساتید و معلمان با دانش آموزان و والدین

      ثبت نام اینترنتی

      شناساندن امکانات مدرسه

      شناساندن اساتید و کادر مدرسه

      بهینه سازی سایت و سئو سایت حرفه.ای

      نکته.های HEO سایت

      شیوه.های حرفه.ای طراحی سایت

      قالب گرافیکی زیبا و انحصاری

      از نمونه کارهایی است که باید رعایت کنید تا سایتی انحصاری و جذاب برای امور مدارس و شناساندن مدرسه و امکانات آن انجام دهید.

      از سایر خصوصیات یک طراحی سایت مدارس، امکان ارائه مناسب خدمات مدارس به.وسیله سایت است، به این دلیل که سوددهی در حال حاضر بنیان پراهمیتی در زندگی هر شخصی است و یک دانش آموز و دانشجو می.تواند به.وسیله طراحی سایت، به حد قابل قبولی خدمات مدارس را به آسانی دنبال کند.

      برای دستیابی به همه این خصوصیات، پراهمیت.ترین موضوع گزینش یک شرکت معتبر طراحی سایت است که نسبت به همه موضوعات مطرح شده آگاهی داشته و پیشینه موفقی در عرصه طراحی سایت داشته باشد.

      فقط بایست اصل.های بهینه سازی سایت و سئو برای موتورهای جستجوگر به همراه طراحی سایت حرفه.ای لحاظ شود تا مخاطبان زیادی را نسبت به سایت جذب کنند.

      پراهمیت.ترین دلیل که خواهد توانست منجر به موفقیت در طراحی سایت مدارس برای یک مرکز مدارس شود، مراعات کردن اصل.های سئو سایت است. رعایت اصول حرفه.ای طراحی سایت، رعایت اصول بهینه سازی سایت خواهد توانست خیلی از مخاطبان مدارس را به خواسته.هایشان در اسرع وقت برساند.

      کاربران هدف شما به.وسیله موتورهای جستجوگر به سوی طراحی سایت شما خواهند آمد و از آن استفاده خواهند کرد. در این صورت شما دارای آمار بازدید زیادی خواهید شد و همینطور این تعداد زیاد ترافیک منجر به بالا رفتن موفقیت چشم گیرمدرسه شما نیز خواهد شد.
    • توسط mehrshadmousavi

      مفهوم HTML 5:
      در این نسخه قدرت مدیریت دربرنامه های وب بر روی اجرا با حداکثر دقت و نظم وجود دارد و این کار با کد ابزارهای <header>, <menu>,<nav> , <menuitem> و ... . ممکن است.
      web developer قادرند برخی از ویژگی های شاخص  HTML 5 که  شامل: آهنگ، ویدئو، ذخیره ی منطقه در حالت آفلاین و ... با اصول بهینه سازی سایت همراه کنند. همچنین HTML 5 این اجازه را به کاربران خود می دهد که از خاصیت و ویژگی نوعی از تگ ها را استفاده کنند مانند تگ link و script؛ و حتی امکان استفاده از تگ های <article> و <<section در بهترین حالت را ممکن ساخته است. تا کنون ترفند هایی زیادی ابداع نشده است که بتوان به وسیله ی آن ها به نتایج مطلوب و باب میل رسید از این جهت درهنگام استفاده باید هوشمندانه عمل کرد.
      مفهوم HTML 6:
      ورژن 6HTML نسخه ی اصلاح شده ی  HTML ها است که دارای NameSpaces با ساختار XML می باشد. از ویژگی های مهمNameSpaces این است که با استفاده از تگ های <logo/>< logo>  و <toolbar/>< toolbar> قادر خواهید بود امکانی فراهم کنید تا سایت قادر به شناسایی و تشخص لوگو در صفحات وب سایت باشد. همچنین  از دیگر امکانات HTML 6  این است که طراحان سایت و وب دولپرها می توانند تگ <container> را به جای <’div id =’container > بهره ببرند.

      در حالت کلی  HTML 6 دارای دو نوع تگ تکی  که اطلاعات و خصوصیات راحمل می کنند اما داده ها شامل متن نمی باشد، و تگ های زوج یا جفتی که با متن هم می توانند همراه باشند.
      برخی از تگ های تکی (رفتاری) که در HTML 6 قرار دارند را با هم بررسی می کنیم که می توانند دارای namesapec   های زیر باشند:
      <html:html>
      <html:head>
      <html:title>
      <html:meta>
      <html:link>
      <html:a>
      <html:media>
      <html:body>
      <html:button>
      چند ویژگی که HTML6 را متمایز می کند:
       قابلیت تغییر اندازه تصاویر مرورگر ها
      زبان های قابل اجرا
      مدیریت بهتر در کنترل اشیای ویدئویی
      پیش پردازنده ها ی جایگزین
      دسترسی ایمن به اطلاعات