رفتن به مطلب

مشکلات ورژن جدید افزونه Wordpress Statistics از نظر من


پست های پیشنهاد شده

سلام. امروز متوجه منتشر شدن ورژن جدید افزونه Wordpress Statistics شدم که همان لحظه آن را بروزرسانی کردم. امکانات واقعا زیادی به آن افزونه شده بود. ولی با این حالت مشکلاتی هم داشت.

اینها نظرات شخصی منه و منظورم از اینها این نیست که افزونه بدی هست. برعکس به نظر من افزونه خیلی عالی هست. فقط در ورژن جدید یک سری مشکلاتی رو برام ایجاد کرده که امیدوارم به زودی حل بشن..

1. حذف تنظیمات زیر از افزونه که به نظر من لازم بودند:

نمایش اعداد به‌صورت اعشاری - افزایش مقدار به بازدید‌های کل - کاهش مقدار از بازدید‌های کل

2. همین حذف افزایش مقدار به بازدید‌های کل یا کاهش مقدار از بازدید‌های کل باعث شده که بازدید کل من 0 بشه. در حالی که بازدید من به 2,800,000 رسیده بود. از دیتابیس بررسی کردم تا شاید تونستم درست کنم ولی چیزی پیدا نکردم. فقط یه تیبل visit بود که نمیدونم باید مقدار این رو تغییر بدم یا نه..

3. بعد از بروزرسانی با افزونه WP-UserOnline ناسازگاری پیدا کرد. یعنی وقتی هر دو فعال باشد سایت ارور میده. باید یکی از اینها را غیر فعال کنم. این افزونه برای من مهمه. چون جزئیات افراد آنلاین رو می تونم باهاش بررسی کنم.

ارور:


Warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #2 is not an array in /home3/forumsir/public_html/wp-content/plugins/wp-useronline/scb/Options.php on line 44
Warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #2 is not an array in /home3/forumsir/public_html/wp-content/plugins/wp-useronline/scb/Options.php on line 44

فایلی که در ارور ذکر شده رو هم آپ کردم.

Options.php

4. در ورژن قبلی در قسمت تنظیمات می شد توابع افزونه را راحت دید. ولی الان این امکان نیست و برای تغییر در بخش آمار باید وارد خانه افزونه شد.

اگه راه حلی دارن ممنون میشم که راهنماییم کنید و اگر نه سعی کنید در ورژن بعدی این ها رو رفع کنید. چون واقعا افزونه خوبی هست.

ممنون

ویرایش شده توسط hoomanhpc2
  • امتیاز 1
لینک به ارسال

دوست عزیز سوالات و مشکلات رو در تاپیک اصلی پیگیری کنید:

تاپیک جامع سوالات در مورد افزونه های گروه وردپرس پارسی

موفق باشید

لینک به ارسال
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...