رفتن به مطلب

برای برنامه نویسی وردپرس و افزونه های آن چه دوره هایی باید طی شود


mmotlagh

پست های پیشنهاد شده

با سلام

دوستان سوالی داشتم، برای اینکه شخصی بتونه خودش بخشی از پوسته وردپرس رو اصلاح کنه، اگر خواست یک افزونه رو ویرایش کنه یا حتی افزونه هایی رو بنویسه چه مراحلی رو باید طی کنه و چه دوره هایی باید ببینه؟

من کارم معماری هستش ولی یک آمادگی قدیمی دارم که شاید به درد بخوره ... در ویژال بیسیک نیمه حرفه ای برنامه نویسی می کردم، با بانک اطلاعاتی SQL و رفت و برگشت به نرم افزارها (VBA) مثل مجموعه آفیس و یا اتوکد و نیز فراخوانی توابع ویندوز برای تغییرات رجیستری و ... نمونه کارهایی دارم. از این بابت میگم که با ساختار زبان و توابع و متغیر ها و ... آشنایی دارم ولی همه کارها تحت ویندوز بود.

حالا آیا این امکان پذیره که با مطالعه و تکیه بر این پیش زمینه بتونم کار خودم رو راه بندازم ... ابتدا به ساکن فکر کردم که باید php رو مطالعه کنم ولی به نظر میرسه html,css,jquery رو هم کار کنم.میخواستم از اساتید بپرسم اگر این یک راه طولانی و بی پایان هستش که هیچ ولی اگر با چند ماه مطالعه بشه کار خودم رو در اصلاحات پوسته و افزونه هایی که نصب کردم انجام بدم ... برای من که هر از چند وقتی یک آیتم کوچک اضافه میکنم که لزوما در مخزن افزونه ها نیس یا قصد میکنم یک افزونه مثل FCP رو اصلاح و استفاده کنم قطعا خوب خواهد بود.

با سپاس

لینک به ارسال

اگر میخایید قالب وردپرس رو طراحی و یا ویرایش کند دونستن html و css و کمی php کفایت می کنه اما اگه میخایید قالب های حرفه ای طراحی کنید html 5 و css3 و Jquery و فتوشاپ رو باید بلد باشید برای برنامه نویسی و نوشتن افزونه هم دونستن php و توابع وردپرس کفایت میکنه .

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...