رفتن به مطلب

س.ال در باره چکیده ورد پرس


پست های پیشنهاد شده

گزیده متن در وردپرس در واقع قابلیت اختیاری اضافه کردن خلاصه‌ای از یک نوشته یا توصیف متن آن و یا به بیان دیگر چکیده نوشته است.

در صورت انتخاب گزینه نمایش چکیده‌ها، گزیده متن در خوراک‌های آر‌اِس‌اِس جایگزین متن کامل نوشته می‌شود.

علاوه بر این هر جا که نمایش گزیده متن بر نمایش متن کامل ترجیح داشته باشد، از امکان گزیده متن استفاده می‌شود. البته این امکان به پوسته مورد استفاده نیز بستگی دارد.

  • نتایج جستجو
  • بایگای برچسب‌ها
  • بایگانی دسته‌ها
  • بایگانه ماهانه
  • بایگانی نویسندگان

برای افزورن گزیده متن به یک نوشته تنها کافی است چکیده‌ای از نوشته را در قسمت گزیده متن که بزیر قسمت ویرایش نوشته قرار دارد، بنویسید. گزیده متن به دلخواه شما می‌تواند متنی کوتاه یا بلند باشد. در بیشتر مواقع با توجه به هدف گزیده متن تنها به چند جمله بسنده می‌کنند.

جالب آن‌که از آنجا که گزیده متن در وردپرس از نظر هدف شبیه به توصیف META از اسناد )X) HTML است می‌توان از ان به عنوان توصیف meta نیز استفاده کرد. بعضی از پوسته‌ها به صورت پیش‌فرض این عملیات را انجام می‌دهند. با استفاده از افزونه SEO یا افزونه‌هایی برای مدیریت سربرگ صفحات (X) HTML نیز میتوان از این قابلیت اسفاده کرد.

گزیده متن، گزیده متن خودکار و teaser

گاه گزیده متن را که نویسنده خود می‌نویسد با گزیده متن “خودکار” یا “teaser” اشتباه می‌گیرند. teaser قسمتی از نوشته است که در صورت استفاده از برچسب “بیشتر” به نمایش درمی‌آید. اگر چه هر دو با گزیده متنی که نویسنده خود می نویسد بی ارتباط نیستند اما با آن کاملا فرق دارند.

ارتباط بین این سه قسمت را می‌توان ب این ترتیب نشان داد: وقتی نوسنده برای توشته خود گزیده متن نمی نویسد وردپرس پس از جستجو و یافتن teaser از آن به جای گزیده متن استفاده می کند. اگر نوشته فاقد teaser باشد وردپرس به صورت خودکار با انتخاب ۵۵ کلمه از نوشته گزیده‌ای را برای نوشته در نظر می‌گیرد.

منبع : +

لینک به ارسال

اگه مطالب در صفحه اصلی به صورت خلاصه نشون داده میشه میتونید چکیده رو پر کنید در غیر این صورت لازم نیست ....

موفق باشید ...

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...