رفتن به مطلب

پوسته فارسی winter مناسب سایت های شخصی


پست های پیشنهاد شده

Winter.jpg

یکی از این قالب ها که مناسب سایت های شخصی هستند قالب زمستان winter می باشد که توسط web2feel طراحی و توسط آرتاباز فارسی سازی شده است . این قالب وردپرس تک ستونه می باشد و از فونت های کودک و یکان برای فونت صفحات و منو ها و از فونت زر برای محتوی مطالب استفاده شده است ، این قالب وردپرس در پانوشت خود از ابزارک استفاده می کند و می توانید ابزارک های مورد نیازتان را برای نمایش در فوتر قرار دهید . صفحه بندی قالب توسط خود پوسته صورت می گیرد و برای نمایش صفحات بیشتر از عدد هر صفحه به شکل زیبایی استفاده می کند . امکان قرار دادن دیدگاه برای کاربران نیز وجود دارد همچنین پوسته دارای کنترل پنلی برای قرار دادن بنر های تبلیغاتی و یا حمایتی که در فوتر نمایش داده می شوند است که می توانید برای هر بنر به صورت جداگانه عنوان و برچسب تعریف کنید .

منبع : دانلود قالب وردپرس

مشاهده پیش نمایش زنده پوسته زمستان

دانلود پوسته از انجمن

Winter.zip

  • امتیاز 6
لینک به ارسال
  • 3 هفته بعد...
سلام

قالب جالبی هست ولی اگر وقت کردید حتما این قالب رو سه ستونه بکنید چون اگر سه ستونه باشه حتما کاربر های زیادی ازش استفاده میکنن

سلام

پوسته مناسب سایتهای شخصیه دیگه ، من که تا حالا سایت شخصی سه ستونه ندیدم ! پوسته های رایگان سه ستونه زادی تو نت هست اگر نیاز داشتید میتونید از اونها استفاده کنید .

موفق باشید

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...