رفتن به مطلب

راهنمای در خرید قالب


ahadto

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان

من می خوستم به خاطر کپی رایت :wub: و همچنین به خاطر اینکه آخرین ورژن قالب رو داشته باشم از سایت تم فورست تم زیر رو بخرم:

http://themeforest.net/item/sahifa-responsive-wordpress-newsmagazineblog/2819356?ref=mo3aser

حالا اولا می خواستم اگه قالبی توی این مایه ها با امکانات و ظاهر بهتری توی تم فورست یا هر جای دیگری وجود داره معرفی کنند و ثانیا دوستان راهنمایی کنند که چجور می تونم از این سایتها قالب بخرم، آخه ظاهرا این سایتها نیاز به پای پال و اینجور کارتها دارند.

لینک به ارسال

سلام

عمل پسندیده ای رو میخواید انجام بدید!

جهت خرید درصورتی که خودتان کارت ندارید میتونید از سایتهایی که این خدمات رو میدهند استفاده کنید.

طبق قوانین انجمن معرفی سایت جهت خرید و... ممنون است.

کار اغلب اینگونه سایتها به این صورت است که شما در سایت مورد نظرتون ثبت نام میکنید و محصولی که قصد خرید اون رو دارید رو انتخاب میکنید.

سپس با پرداخت هزینه(هزینه محصول+ هزینه شارژ کارت و...) سایتی که این خدمات رو به شما میده با نام کاربری شما وارد سایت فروشگاه میشه و مرحله نهایی خرید رو انجام میده.

لینک به ارسال

ممنونم دوست عزیز، می خواستم نظر دوستان عزیز رو در مورد این قالب بدونم که از حیث امکانات و ظاهر و سئو و دیگر چیزها چجور هست؟ و همونطور که بالا گفتم اگه قالب بهتری رو سراغ دارید حتما معرفی کنید.

عزیزانی که سایت معتبری رو برای خریدهای پای پال سراغ دارند لطف کنند بهم پیام خصوصی بدند که کارم حل بشه.

لینک به ارسال

به نظر من اين قالب ها به درد سايت هاي ايراني نمي خورن چرا كه اصلا سليقه ما و خارجيا يكي نيست و در كل رك بگم اين قالبا يه قرون ارزش نداره ! يعني حتي بعد از خريد ممكنه خيلي از بيننده ها قالب رو نپسندن ...

لینک به ارسال

به نظر بقیه دوستان همینطوره؟ این قالب توی اینترنت لو رفته و توی سایتهای ایرانی هم فارسی سازی و پخش شده و اونطور که من دیدم بین دیگر قالبها طرفداران زیادی پیدا کرده و امکاناتش هم فوق العاده هست، توی لینکی که دادم بخونید متوجه می شید

لینک به ارسال

به نظر بقیه دوستان همینطوره؟ این قالب توی اینترنت لو رفته و توی سایتهای ایرانی هم فارسی سازی و پخش شده و اونطور که من دیدم بین دیگر قالبها طرفداران زیادی پیدا کرده و امکاناتش هم فوق العاده هست، توی لینکی که دادم بخونید متوجه می شید

ادرس سایتتون همینه که تو امضاتون هست ؟ ببیند من یه پیشنهاد بهتون میکنم

اگه سایتت رو تازه راه انداختی که بزار همین قالب روش بمونه . اگه نه قالب رو نخر بده برات طراحی کنن . به نظررم این بهترین روش هستن اما از نظر من . چون اون قالبی رو که میدی برات بسازن دیگه دقیقا اون چیزی که تو احتیاج داری هست و اولا دیگه نیاز به تغیر توش نداری و دوما این که قالبت خیلی حرفه ای تر در میاد .

با توجه به این که وبت هم یه جور وب سنگینی هست ( سنگینی از نظر مطالب میگم که مثلا سایت تفریحی نیست ) شما باید یه قالب شیک و ساده پیدا کنید .

به نظرم این بهترین طرح هست

« شاد و سربلند باشید »

لینک به ارسال

قالب خوب و پر آپشنی هست - به نظر من قبل از خرید سعی کنید ماکزیمم نیازهاتونو بسنجید، تا بعد مجبور به وصله پینه نشید

در مورد ذائقه ی ایرانی هم با دوستمون موافقم - اما خوب به هر حال ذائقه ی ما زیاد خوب کار نمی کنه

لینک به ارسال
ادرس سایتتون همینه که تو امضاتون هست ؟

این قالب رو می خوام برای وب زیر بخرم:

http://feghahat.com

و الآن هم همون ورژن قبلی که لو رفته رو روش تستی نصب کردم، این سایت برای یه مؤسسه قراره استفاده بشه، می خوام یه قالب سنگین و متین باشه، یعنی خیلی ژیگول ویگول و تفریحی نباشه، من که به نظرم میرسه این قالب رو بخرم و یه سری تغییرات روش بدم، همینطور که الآن یه تغییراتی دادم، مثلا اسلایدر سه بعدی اضافه کردم که توی رژولیشن کم به خاطر خاصیت ریسپانسیو مخفی میشه، یا اینکه لوگوم دو تیکه ای هست که توی رزولیشن کم نصفش مخفی میشه (اگه هم خیلی خوب نشده به خاطر تازه کاریم هست)

اگه قالبی رو با این همه تنظیمات بخوام بدم برام طراحی کنن خدا می دونه چقدر پولش بشه، آخه وقتی که قالب آماده هست و میشه با یه تنظیمات همونجوری که می خواهیم بشه چرا باید این همه هزینه کنیم؟

در مورد ذائقه هم، من که ذائقم خیلی کار نمی کنه :D ولی توی بعضی سایتهای فارسی که این قالب منتشر شده از دیگر قالبها بیشتر ازش استقبال شده و بعضی وبهای بزرگ هم ازش استفاده کردن (البته نه خیلی بزرگ) مثل:

http://barsam.ir/

http://www.iranakasi.com/

حالا من که تازه کارم و زیاد تجربه ندارم و تازگی ها با دنیای وردپرس آشنا شدم، دوستانی که تجربه دارن راهنمایی کنن.

لینک به ارسال

بنظر من اول ببییند خودتون از چی خوشتون میاد و پوسته موردنظر تا چه حد نیازهایی که دارید رو برآورده میکنه.

بعد مسایل رو از دیدکاربر بررسی کنید.

بهرحال اول شما هستید که باید با سایت کار کنید.

پوسته فوق هم پوسته جالب و کاملی هست. دیگه باقی موارد سلیقه خودتون هست.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...