رفتن به مطلب

تاخیر در بالا آمدن سایت هنگام ارسال مطلب


majid960

پست های پیشنهاد شده

با سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان ...

اول از همه سال نو رو به همه تبریک میگم و امیدوارم سالی پر از موفقیت برای همه باشه

مشکلی که بنده اخیرا باهاش روبرو شدم اینه که چند روزه سایت و یا بهتر بگم ارسالیهای بنده با تاخیر انجام میشه بدین صورت که وقتی بنده 3، 4 تا مطلب به سایت میفرستم ، وقتی مطلب بعدی رو مینویسم و انتشار رو میزنم ، سایت حدود 30 ، 40 ثانیه متوقف میشه و بعد مطلب ارسال میشه . بعد باز 2، 3 تا مطلب بدون مشکل میفرستم و باز وقتی مطلب بعدی رو میخوام بفرستم باز کمی تاخیر در ارسال صورت میگیره .

البته اینم بگم که در حالت عادی و وقتی در خود سایت گشت و گذار میکنیم مشکلی نیست و این مشکل هنگام ارسال مطلب صورت میگیره . من ابتدا فکر میکردم مشکل از سرعت اینترنت هست و بخاطر عید شاید ترافیک زیاده ولی الان که این مشکل ادامه دار شده دیگه فکرم مشغول شده . معمولا بنده در روز 50 ، 60 مطلب ارسالی دارم و این مشکل بدجوری اعصاب خورد کن شده.

با پشتیبانی سرور هم تماس داشتم و گفتن که مشکل از طرف ما نیست و به احتمال زیاد مشکل به فانکشیالیتی و پلاگین های وب سایت برمی گرده.

خواستم بدونم کسی تا حالا به چنین مشکلی برخورده و علت چی میتونه باشه .

با تشکر از همه ...

لینک به ارسال

معمول ترین راه حل ها اینه که ابتدا شما قالب رو عوض کنید ببینید مشکل پابرجاست یا نه . بعد بیاید افزونه ها رو غیر فعال کنید تا در تهایت بدونید مشکل دقیقاً از کجاست . اگر با اینا رفع شد که میتونید مشکل رو خودتون حل کنید . اگر نه که مشکل سمت سرور هست و باید با مدیر سرور در این مورد صحبت کنید که معمولاً جوابی نمیگیرید

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...