رفتن به مطلب

باز شدن صفحه سفید به جای صفحه اصلی


mohamad

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان عید همگی مبارک

دوستان از دیروز تا حالا وقتی آدرس سایتم رو میزنم صفحه سفید باز میشه به جای لود سایت هیچ تغییری توی سایت ندادم و تا دیروز هم مشکلی نداشت.

داخل هاست هم که رفتم همه ی فایل ها موجود بود

کمکم کنید ممنون میشم

http://www.sepantap.ir/

لینک به ارسال

همه ی افزونه هاتون رو غیر فعال کنید و دوباره تست کنید

ctrl+F5 بزنید بعد از غیر فعال کردن

لینک به ارسال

ممنون از جوابتون ولی مشکل اینه که وارد پیشخوان هم نمی تونم بشم و هر آدرسی از سایت رو که میزنیم همون صفحه سفید رو نشون میده

لینک به ارسال

دیباگر وردپرس رو فعال کنید.

همچنین ببینید توی روت سرور فایل error_log وجود داره؟ چند خط آخرش رو اینجا کپی کنید

لینک به ارسال

نام پوشه wp-content را هم برای تست تغییر دهید

اگر درست شد با تغییر نام شوه قالب و افزونه ها تست کنید

لینک به ارسال

این هم چند خط آخر فایل error_log


[28-Mar-2013 11:04:27 UTC] خطای Duplicate column name 'status' در پایگاه‌داده وردپرس برای دستور ALTER TABLE wp_subscribes ADD (status tinyint(1), activate_key INT(11)) ساخته شده توسط require('wp-blog-header.php'), require_once('wp-load.php'), require_once('wp-config.php'), require_once('wp-settings.php'), include_once('/plugins/wp-sms/wp-sms.php'), W3_Db->query, W3_DbCache->query, W3_DbCallUnderlying->query, W3_Db->query, W3_DbProcessor->query, W3_Db->default_query
[28-Mar-2013 11:40:47 UTC] خطای Duplicate column name 'status' در پایگاه‌داده وردپرس برای دستور ALTER TABLE wp_subscribes ADD (status tinyint(1), activate_key INT(11)) ساخته شده توسط require('wp-blog-header.php'), require_once('wp-load.php'), require_once('wp-config.php'), require_once('wp-settings.php'), include_once('/plugins/wp-sms/wp-sms.php'), W3_Db->query, W3_DbCache->query, W3_DbCallUnderlying->query, W3_Db->query, W3_DbProcessor->query, W3_Db->default_query
[28-Mar-2013 11:40:51 UTC] خطای Duplicate column name 'status' در پایگاه‌داده وردپرس برای دستور ALTER TABLE wp_subscribes ADD (status tinyint(1), a

ویرایش شده توسط sepanta
لینک به ارسال

با اجازه ی دوستان !!!

من این مشکل قبلا برام پیش اومده .... مشکل از یا قالب و یا افزونه ایه که با وردپرس ناسازگاره !

  • به هاست سایتتون وارد بشید.
  • بر روی پوشه ی plugin کلیک کرده و این پوشه را به plugin0 تغییر بدید و آخرین پلاگین که توی این پوشه نصب کرده اید رو حذف کنید.
  • صفحه مدیریت را رفرش کنید، اگه درست شد که معلومه عیب از پلاگین بوده و باید برید و دوباره پوشه پلاگین رو به نام قبلی خودش برگردونید.اگه مشکل حل نشد به مورد بعدی مراجعه کنید.
  • بر روی پوشه ی Themes کلیک کرده و این پوشه را به Themes0 تغییر بدید و آخرین پلاگین که توی این پوشه نصب کرده اید رو حذف کنید.
  • صفحه مدیریت را رفرش کنید، اگه درست شد که معلومه عیب از قالب سایت بوده. در 99! حالات، این چنین مشکلی با موارد بالا حل شده. شما هم امتحان کنید.
  • ......

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...