رفتن به مطلب

مشکل در طراحی قالب یک سایت


پست های پیشنهاد شده

سلام، قبل از هرچیز نمی دونم تاپیک رو در محل درستی زدم یا نه، خیلی گشتم تا جای مناسبی پیدا کنم، اگه جای درستی نزدم عذرخواهی می کنم.

من می خواستم یک سایت شرکتی درست کنم و دو روزه با وردپرس آشنا شدم و گفتم احتمالا میشه این سایت رو با وردپرس درست کنم. بعد رفتم دو تا کتاب کامل در مورد وردپرس خوندم و الان کلا توانایی کار با پیشخوان رو دارم فقط یکم باهام برام بوجود اومده! اینکه از اونجایی که از ویرایشگر وردپرس میشه فقط مطلب ارسال کرد ولی من به ارسال مطلب نیاز ندارم، من به سایتی شبیه سایت زیر نیاز دارم:

http://stonewall.ir/

خودم توانایی طراحی ظاهر صفحه اول رو در فتوشاپ و تبدیل اون به اچ تی ام ال و سی اس اس رو دارم، البته هنوز نمی دونم این اسلاید شو رو چطور می سازند، اون منوهای کشویی رو هم نمی دونم. اما مشکل اصلی من چیه؟ لطفا بخش محصولات این سایت رو ببینید. من می خوام به جای ارسال مطلب در کنرل پنل امکانی داشته باشم که فقط محصول اضافه کنم، مثلا چهار تا تکست باکس داشته باشه که من نام محصول، ابعاد، رنگ و... رو وارد کنم و یک قسمت هم برای آدرس دهی برای آپلود تصویر مربوط در یک قالب خاص. سوالی که دارم اینه که: اولا من باید چه چیزهایی یاد بگیرم که بتونم این رو بسازم، یعنی باید پی اچ پی بلد باشم؟ مسیر یادگیریش چیه؟ و دوما آیا چنین قالب های آماده ای (چه فارسی و چه انگلیسی) وجود دارند که این امکان رو فراهم کنند و من بتونم با تغییرات گرافیکی و یک سری جزئیات به خواسته خودم دست پیدا کنم؟ ممنونم.

لینک به ارسال
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...