رفتن به مطلب

بی توجهی در بروزرسانی


پست های پیشنهاد شده

عرض ادب و سلام خدمت مسئولین سایت

غرض از مزاحمت بنده چند شب پیش یک اشتباهی کردم واونم این بود که بنده نسخه انگلیسی رو بروز رسانی کردم و الان نسخه ای که بروز رسانی شده - 3.6-beta4-24596 این هست و اینو هم باید عرض کنم که قبل بروزرسانی آخرین نسخه فارسی شده برام نصب بود از رو سهل انکاری این کار رو انجام دادم و قابل ذکر که هیچ مشکلی در سایت بوجود نیومده ولی آلرژی پیدا کردم رو این قضیه و دوست دارم نسخه فارسی مثل قبل نصب باشه

ممنون میشم کمکم کنید بنده نصب بروز رسانی دستی رو هم مطالعه کردم ولی از اونجایی که تاشی هستم میترسم بزنم چشمشم کور کنم ممنون میشم کمکم کنید و یا اینکه یوزر و پسورد بدم به دوستان واسم انجان بدن

یک دنیا ممنون

لینک به ارسال

برای فارسی سازی وردپرس نیاز هست تا فایل‌های مخصوص زبان فارسی را به فایل‌های وردپرس اضافه کنید (تمامی فایل‌های زیر در بسته وردپرس فارسی وجود دارد و می‌توانید آخرین نسخه را از سایت وردپرس فارسی دریافت کنید).

  1. فایل‌های زبان را اضافه کنید: این فایل‌ها در پوشه wp-content/languages/ قرار دارند و محیط بخش مدیریت وردپرس را فارسی می‌کنند.
  2. فایل شیوه‌نامه
  3. افزونه وردپرس فارسی

نصب بسته وردپرس فارسی

نکته ۱: دقت کنید که اگر قبلا در شاخه wp-includes/languages/ فایل های زبان را قرار داده‌اید، ابتدا آن ها را پاک کنید. (fa_IR.mo)

نکته ۲: اگر از نسخه‌های قبلی [[افزونه وردپرس فارسی]] استفاده می‌کنید، آن را از طریق بخش مدیریت->افزونه‌ها غیر فعال کنید.

چه وردپرس را نصب کرده باشید و چه هنوز آن را نصب نکرده‌اید، تنها کاری که لازم است انجام دهید اینست که فایل‌های بسته را در همان مسیری که فایل‌های وردپرس قرار دارد کپی کنید.

فایل wp-config.php را ویرایش کنید و عبارت

define ('WPLANG', '');

را به

define ('WPLANG', 'fa_IR');

تغییر دهید. با این کار شما زبان وردپرس را به فارسی تغییر می‌دهید. اگر هنوز وردپرس را نصب نکرده‌اید فایل wp-config.php وجود ندارد، کافی است آن را از روی wp-config-sample.php که همراه بسته وردپرس نیز وجود دارد – همان طور که در [[نصب وردپرس]] توضیح داده شده – بسازید. با این کار شما یک نصب کاملا فارسی از وردپرس را تجربه خواهید کرد).

*افزونه وردپرس فارسی را از طریق بخش مدیریت -> افزونه‌ها فعال سازید.

منبع: مستندات وردپرس فارسی

لینک به ارسال

چه کاری نمیتونید انجام بدهید؟

وردپرس فارسی را از سایت wp-persian دریافت و نصب کنید

فکر میکنم اصلا مشکلی نباشه

شما نگارش بتا رو نصب کردید

قوانین:

لینک به ارسال

جناب پارسا من فروشگاه وردپرسی که البته هم پولی بود رو خریداری کرد و نصب کردم ولی پند شب پیش به اشتباه رو بروز رسانی انگلیسی کلیک کردم و نسخه انگلیسی بروز رسانی شد و بنده چون فروشگاه رو تازه خریداری کرد بک آپ از اطلاعات سایت نگرفتم حالا باید چیکار کنم که نسخه فارسی مثل قبل برام بروزرسانی شه ؟

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...