رفتن به مطلب

در کنار شما, دی بی اس تم دوساله شد + هدایا ویژه


پست های پیشنهاد شده

۱۰ جولای روزیه که برای اولین بار دی بی اس تم به راه افتاد بعد از دو سال همچنان در خدمت شما هستیم و خوشحالیم از این بابت . امروز هم طبق روالی که داشتیم سال پیش و سال های دیگه به امید خدا، قراره یه سری توضیحی بهتون بدیم که سال پیش بر ما چی پیش اومد و چی کارا کردیم و این سالی که بیاد رو چه برنامه هایی براش ریختیم و مهم ترین بخشف هدایایی که دی بی اس تم به شما میده و شایدم هدیه هایی که شما با حرفاتون به ما بدید ! البته بعد دیدن Pretty Little liars چون امروز چهارشنبه هستش ! البته با وجود روزه اگر حالی برای دیدنش باشه ! با هم بریم برای نقدی بر کارامون که همه منتظرش بودیم تا حاصل یکسال کار رو ببینیم !

در سال پیش چه بر ما پیش آمد ؟!

در سال پیش دی بی اس تمی ما قالب جدیدی رو برای دی بی اس تم بالا فرستادیم و بروزش کردیم بر طبق نیاز های شما تا شد نسخه فلت کنونی ( لینک معرفی قالب ) که البته هنوز سینگلش رو فلت نکردیم :دی همچنین فروش رو خودکار کردیم که اساسی ترین موارد بودن که همه خوشحالن از این وضعیت ! سعی کردیم موارد پشتیبانی خیلی سریع تر پاسخ داده بشه به طوری که طی سال پیش حدود ۲۰۰۰ کامنت د دی بی اس تم پاسخ داده شده که واقعا رکورد عالی برای ما هستش . همچنین تونستیم بهترین کیفیت هارو ارائه بدیم و افرادی رو به تیم جذب کنیم . هچنین تونستیم قالب ها رو بی مشکل توی نگه داریم به طوری که قالب ای فتو برای مثال که با وردپرس جدید مشکل جی کوئری داشت یک روز بعد انتشار در سایت مادر روی دی بی اس تم قرار گرفت !

همچنین سعی کردیم در این مدت پروژه های اختصاصی زیادی رو اجرا کنیم تا امیدی بشیم مثل اساتیدمون برای گسترش هرچه بیشتر وردپرس در کشورمون .

حالا از شما بگم، شما امثال واقعا مارو خوب همدلی دادید و جوابی شیرین به تمام زحماتمون دادید که امیدی شد برای ادامه هرچه بهتر راهمون . و تعریف از خود نباشه تعداد کسایی که از خریدشون راضی نبودن یه چیزی حدود یک در ۱۰۰ بوده ! یعنی تا حالا کمتر از ۵ نفر بودن ! خوشحالیم که با اعتماد به ما به راهتون در اینترنت ادامه میدید . مطمئن باشید ما هرچی در توانمون هستش رو برای کاربران خوبمون میزاریم . البته نا گفته نماند هر کاری آفت خودشو داره ! که هرکس دیگه ای هم به افرادی مزاحم در کار برخورد کرده و میدونه که چوب محکمی لای چرخ هستند که اونا هم بین این همه لطف شما عزیزان گمن !

اگر موردی از قلم افتاده که میخواید بدونید توی دیدگاه ها میتونید بگید تا اگر مقدور بود اطلاعات بیشتری رو به پست اضافه کنم .

برنامه های امسال دی بی اس تم امسال چی خواهد بود ؟!

حالا رسیدیم به بخشی که برای خودم از همه مهم تره چرا ؟ چون خبر های خوبی برای شما دارم !

اول از همه اینکه در حال ساخت پلاگینی برای دی بی اس تم هستیم که شما وقتی یکبار قالب رو خریداری میکنید توی پنلتون اضافه میشه و هر موقع از شبانه روز میتونید بیاید تو پنلتون و نسخه جدیدشو دنلود کنید همچنین شما از طریق ایمیل از آخرین بروزرسانی های قالب مطلع میشید و برای خرید های بیش از یک قالب تا ۲۰ درصد ممکنه تخفف بگیرید ! همینطور در اعیاد و اوقات خاص سال تخفیف های کلی روی قالب ها اضافه میشه !

برای اسکریپت پشتیبانی هم قصد داریم با همکاری دوستان گلمون در وندا پرداز امسال بریم روی آخرین نسخه او اس تیکت و همینطور نسخه ۲ زبانه این اسکریپت رو در اولین نمایندگی ایرانیش به فروش برسونیم .

امسال میخوایم سعی کنیم خیلی سراغ تنوع قالب ها نریم ولی همین قالب های موجود + قالب های در حال ساخت آینده رو پشتیبانی کنیم و بزاریم برای فروش .

بخش های کلی خدمات هم تغییر کرده یعنی دیگه از ویرایش هیچ خبری نیست کلا ویرایش رو دیگه سراغش نمیریم ! ولی خوب بخش های مثل سفارش طراحی PSD با ۳ سبک مختلف طراحی، طراحی قالب های استاتیک و وردپرس و همچنین تبدیل های PSD به استاتیک و استاتیک به داینامیک (وردپرس و CMS اختصاصی) رو داشته باشیم . چون الان دیگه احساس میکنم آماده ایم تا کیفیت قابل قبولی رو ارائه کنیم .

این بخش هم مثل بخش قبلی باید سریع ازش رد بشم چون میدونم منتظر بخش اصلی هستید :دی سوالی بود در خدمتم

امسال جایزه های ما قراره به شما چی باشه و برای دریافتش باید چیکار کرد ؟

امثال نمیخوایم مثل سال پیش به کسی قالب کاروبار هدیه بدیم :دی به جاش امثال میخوایم با هدیه دادن ۱۵ قالب خیلی مشتی به شما عزیزان باعث خوشحالیتون بشیم ! امثال هم مثل سال قبل میتونید قالب رایگان هدیه بگیرید ! اونهم نه کوپن تخفیف و اینا یه قالب کاملا رایگان ! لیست هدایای تولد امسال دی بی اس تم :

۵ قالب Vertex برای ۵ نفر

۵ قالب TheCorprotion برای ۵ نفر

۵ قالب eNews برای ۵ نفر

لازم به ذکر هستش که کسانی که قالبی هدیه بگیرند نه فقط خود قالب بلکه پشتیبانی مادام العمر قالب هارو هم بهشون میدیم که از قالبشون بهترین استفاده رو بکن و از مبلغین دی بی اس تم بشن !

برای شرکت در این گیواوی کافیه یه تبریک کوچولو + یه نظر یکم کوچولو رو توی کامنت در انتهای همین خبر ارسال کنید تا ۲۰ جولای هم فرصت دارید برای شرکت کردن . انتخاب افراد بر اساس افزونه های قدرمند وردپرس انجام میشه و امیدوارم شما امثال برنده باشید .

با تشکر از شما عزیزان

صدرا علیزاده مدیریت دی بی اس تم

ارسال کامنت در اینجا :

http://www.dbstheme.com/dbstheme-2th-birthday/

لینک به ارسال

تولد تولد تولدت مبارک ، مبارم مبارک تولدت مبارک ، بیا شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی ... منم قالب رایگان میخوام زودباش بده بم ، منم قالب رایگان میخوام زودباش بده بم :D

مبارک باشه . امیدوارم همیشه پر کار و سلامت باشید ... ;)

:)

لینک به ارسال

سلام تبریک میگم.

قیمت افزونه سایت شما

خرید به صورت خودکار از طریق پارس پال

چنده؟

لینک به ارسال

ممنون از همگی دوستان گلم . افزونه رو خود سایت پارس پال قرار دادن برای دریافت کاربرانشون

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...