رفتن به مطلب

سوال در مورد نحوه خواندن آر اس اس سایت ها و تاثیرش در سئو


bluetooth153

پست های پیشنهاد شده

سلام وقت بخیر

من تو سایتم میخوام یه بخش بزارم برای جدیدترین اخبار ! و میخوام از آر اس اس عصر ایران استفاده کنم

اما سوالم اینه که برای سئو بهتر و اینکه امتیاز منفی نگیریم (کپی) و حتی اگه بشه از گوگل امتیاز مثبت هم بگیریم بهتره فقط لینک هر نوشته رو بزارم داخل بخش آخرین اخبار و با کلیک رو هر لینک ، کاربر بره تو سایت عصر ایران یا اینکه یه صفحه برای سایتم درست کنم و در اون از iframe استفاده کنم تا بازدیدکننده تو سایت خودم در حال دنبال کردن سایت عصر ایران باشه؟

چون من شنیده بودم استفاده از iframe از نظر گوگل تقلب هست و امتیاز منفی به دنبال داره؟

ممنون

لینک به ارسال

بله امتیاز منفی داره ، بهتر اینه که لینک مستقیم بدید چون که در هر دو حالت ، iframe و لینک غیر مستقیم (redirect کردن از طریق صفحه ای در سایتتون) برای رتبه ی گوگل و ورودیتون خطرناکه ، مخصوصا iframe دادن . من لینک مستقیم را پیشنهاد میکنم تا گوگل تصور نکند که سایت شما کپی بردار است . البته تا حدودی redirect کردن هم مشکلی نداره چون گاهی اوقات گوگل فکر میکنه شما به جایی منبع دادی ، که خوب این براتون امتیاز مثبته ، گاهی اوقات هم پیش میاد که که گوگل فکر میکنه شما کپی کردید و میخواهید با کلک مطلب رو به اسم خودتون ثبت کنید که در اون حالت خطرناک تر از iframe میشود ...

اگر به کمک بیشتری نیاز داشتی ، دریغ نمی کنم . موفق باشید .

لینک به ارسال

ممنونم دوست عزیزم

فقط یه مورد دیگه

من الان با توجه به مطالبی که گفتید عمل کردم و لینک گذاشتم (در ساید بار سایتم) و با کلیک روش مثل هر لینک دیگه ای میره تو صفحه سایت عصر ایران

اما من میخوام خاصیت nofollow رو یه لینک هام اضافه کنم تا گوگل اون ها رو دنبال نکنه لطفا توضیح بدید برای من اصلا استفاده از این خاصیت لازم هست یا نه؟

ممنونم

لینک به ارسال

بله ، کاملا مفیده ، چون اونوقت شما مسئولیت تمام لینک های خراب و مضری که باعث کاهش بازدید و ورودی سایت شما میشه رو بر عهده ی خود لینک گذاشتید (در اصل لینکی که در آن از تگ nofollow استفاده شود هیچ ارزشی در رنکینگ و رتبه بندی گوگل شما ندارد.) و موتور های جست و جو گر به مطلب اصلی و سایت لینک دهنده توجه خواهند کرد و لینک ها را تا حدودی نادیده میگیرند و اگر مثلا سایت عصر ایران امتیاز منفی ای بگیره یا از نظر سئو ضعیف بشه و یا ... هزار تا چیز دیگر ، بر ضرر سایت شما نخواهد بود ولی اگر لینک ها follow باشند شما مسئولیت لینک ها را پذیرفتید و از صحت و درستی و مفید بودن انها اطمینان دارید و رتبه ها و رنکینگ لینک follow روی رتبه و رنکینگ شما تاثیر میذاره .

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...