رفتن به مطلب

سوال در مورد محتوای کپی در سایت


bluetooth153

پست های پیشنهاد شده

سلام

یکی از مواردی که تو الگوریتم پنگوئن گوگل بهش خیلی توجه شده محتوای کپی هست . سایت هایی که پست های کپی قرار میدن امتیاز منفی میگیرن

اما یه سوال

ما تو همه جستجو هایی که میکنیم بارها دیدیم (یا به شخصه دیدم !) که سایت هایی در صفحه اول گوگل معرفی میشن که بیشتر محتواشون کپی محض هست برای مثال شما کافیه کلمه "خدا" رو سرپ کنید دومین پیشنهاد گوگل یه وبلاگ هست . وقتی باز کنید میبینید تمام پست هاش کپی کامل هست . خودتون هم حتما دیدید

سوال من اینه که اگه گوگل واقعا اهمیتی به این موضوع نمیده ما خودمونو انقدر اذیت نکنیم

و سوال دیگه هم اینه که برای اینکه یک پست کپی شده رو به نام خودمون ثبت کنیم و در حقیقت گوگل رو گول بزنیم چه پیشنهادی میکنید؟

ممنونم

لینک به ارسال

دوست عزیزم الگوریتم پنگوئن باهوش تر از این هاست . مطالب اصلی رو بر اساس عواملی چون تاریخ نوشتنشون ، سابقه سایت نویسنده و غیره و ذالک میشناسه . مثلا اگر مطلب واقعا مال سایت شما باشه پس تاریخش هم قدیمی تر از مطالب کپی هست ، پس براحتی قابل تشخیص است . بعد هم گاهی اوقات حوالی 3 هفته طول میکشه تا مطالب کپی که گوگل تشخیص میده از نتایج پاک بشه ، چون گوگل باید مطمئن بشه که اون مطلب کپی و غیر اصله و وقتی که مطمئن شد و منبع اصلی رو پیدا کرد ، سایت یا وبلاگ رو از نتایج جست و جو حذف میکنه . البته گاهی به سابقه و عمر دامین و سئو بودن مطالب هم توجه میکنه . مثلا شاید شما کپی کرده باشید ولی از نظر سئو مطلب شما سطحش بالاتر از سایت منبع است ، که اونوقت هر دو سایت در نتایج نمایش داده می شود (هم مطلب منبع و هم مطلبی که از نظر سئو بالاتره)

موفق باشید . اگر هم توضیحاتم کافی نبود بهم بگید تا کامل راهنمایی کنم .

لینک به ارسال

من اطلاعي از الگوریتم پنگوئن گوگل ندارم ولي ميدونم اگر مطلبي كپي برداري و قبلش در گوگل و سايتي ثبت شده باشه اين مطلب كپي از خود گوگل هستش

پست كپي شده دسته دوم حساب ميشه و اگر باز اين تكرار بشه سايت و دسته دوم حساب ميكنه

نه اينكه اهميت نداشته ولي اهميتش نسبت به پست اصلي خيلي كمتر شمرده ميشه

حتي اگر عنوان پست و محتوا رو هم كمي تغييري بدي هم گوگل و هم كاربر ها خيلي زود متوجه ميشن

در كل سايتت و درجه دوم حساب ميكنه

من اينا رو از تجربه دو ساله نويسندگي گفتم

لینک به ارسال

دوست عزیزم منم تجربه و مطالعاتم رو گفتم خوب البته هر کسی تجربه ی خودشو داره ;) ، ان شاء الله پیروز و موفق باشید .

لینک به ارسال

الگوریتم های گوگل دقیقا مثل یک بچه هستند که متولد میشه و بعد سال ها میتونه به تجربه ی لازم برسه.اینو خود مدیران گوگل هم میگن که الگوریتم ها نیاز به زمان دارند برای همین ما در سال گذشته نزدیک به ۵۰۰ مورد آپدیت داشتیم که در نتیجه ی اون کم کم میشه به نتایج دلخواه رسید.

توجه داشته باشید که همه ی آپدیت ها برای همه ی زبان ها نیستند و شاید از این ۵۰۰ مورد اپدیت تنها ۲۰ یا ۳۰ درصد اونها متعلق به غیرزبان انگلیسی بودند که مسلما سهم زبان فارسی در این میان خیلی کم هست.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...